Whatsup för 2008??

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag ska rocka på min 400:a nästa år igen. Förhoppningsvis så ska jag inse hur fort man faktiskt kan köra och våga köra lika fort som Swedie :skrämd

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Först tack till alla vänliga själar som jag träffat under min första
säsong i roadracingen 2007.

2008

Ja det blir ett bra år, jag är tillbaka på en R1 där jag började (alltså
Yamaha farfar:D ).
Om jag blir snabbare av de ja det återstår att se.
Målet är iallafall att få träna mer än det blev i år, förutom fredagar innan race
blev det A-torp en dag kinnekulle en dag och en onsdagkväll på falken.
Nöta starter ska jag också och få större armbågar i förstasväng ,
el iallafall våga mer.
Så vi syns nästa år:hej

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
målet för mig är att ta licens, träna så mö jag orkar och har råd me. och förhoppningsvis köra REC för å få tävling efrarenhet....

hur som många mil på banan är målet.

ska försöka ta mig ur varannakörningsregeln dvs en krash varanna körning och även använda däckvärmare varje körning:)

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
De senaste fyra åren har jag sagt att nästa år blir mitt sista och så även i år. Bakgrunden är den att min familj växernästan för varje år som går, till i år fick vi vårt tredje barn och till nästa år har jag inte bara en fru och tre barn att ta hand om utan även ett större och dyrare boende och som lök på laxen blir jag av med mitt lättitllgängliga garage/snickerboa. Men bara utifall att så tänkte jag att om det mot all förmodan blir lite tid och pengar över så är det bäst att vara väl förberedd så jag gick och köpte tillbaka min gamla Aprilia RS. Tanken var att jag skulle kunna köra bandagar där det krävs registrerade fordon och finns begränsningar för ljudvolym. Men sen börjar man ju fundera...är värt det? Jag är ju inte längre någon entusiastisk gatåkare som gillar heldagar på Gelleråsen. Mitt intresse att byta ut dyrbara pengar och ännu mer dyrbar tid mot några minuter i RR-himlen, där jag kan låtsas att jag kör GP-VM. Åsså måste jag erkänna att jag gillar hänget i depån bland vänner som man ser allt för sällan. Och när jag tänker efter så har jag ju faktiskt en uppsättning kolvar med tillbehör som skulle ge mig cirka 75 mil till på Skatungen vilket är ungefär vad jag kör på en säsong så egentligen ser det ju inte såååå mörkt ut. Hmmm, bara om...mot all förmodan...utifall att...så kan det bli ett år till, men det får bli det sista.
:)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Väger jag 70 eller mindre i slutet av januari så måste jag nog köpa en 125-räser. Det går som på räls med viktreduktionen, amfetamin är verkligen effektivt. Kan jag bara tygla paranoian och de andra biverkningarna ska jag nog kunna hantera en så liten hoj iaf.

O.L

#37, back on track.
Gick med
18 May 2006
Hoj
'09 ZX6-R
Någon som vet något om nästa års kalender vad gäller tävlingsdatum och klasser??

sandstream

Guest
Någon som vet något om nästa års kalender vad gäller tävlingsdatum och klasser??
Brukar dröja ett par månader till innan datumen är klara. Det är en massa andra klasser, som STCC tex, som är först till kvarn på banorna.

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Brukar dröja ett par månader till innan datumen är klara. Det är en massa andra klasser, som STCC tex, som är först till kvarn på banorna.

Sista ansökningsdatum för SM gick ut 31 augusti. Dom som ansökt om SM nästa år och vilka datum dom sökt finns här: http://www.svemo.se/news.php?rid=1642
Datum för b-race ska väll ansökas innan feb-mars?

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
Om jag hittar ett garage i Stockholm och Maries 250 inte blir såld kanske kan man ju alltid köra nått SP-race. Annars är nog risken liten att det blir något alls.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Nästa år blir det REC med Linda och Martin på någon av det gröna teamet Leca Racing´s kawor. Vi satsar på att i mitten av säsongen köra wildcard i NEC. Några Rookie1000-lopp ska hinnas med med någon av ZX10rna.

Sen blir det mys körning i kobbkan. Jag skriker topp 5 men resterande gäng bara skakar på hööve och säger "det blir nog bra det där". Nisse:s gäng ska bli frånåkta, lika väl som jönköpingsmaffian med jens och Linda.

Vi ska inte bara röka upp alla dina cigaretter :cdevil i depån, vi ska röka dig i alla race också. :blah

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Vi ska inte bara röka upp alla dina cigaretter :cdevil i depån, vi ska röka dig i alla race också. :blah

:FU tillåt mig småle junior. ciggen kommer gömmas och då kommer ni ju dö av abstinens ev ta en sväng till macken för att för en gångs skull köpa egna, vilket kommer välta hela er budget då ni inte kommer ha råd med däck längre

björn

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
:FU tillåt mig småle junior. ciggen kommer gömmas och då kommer ni ju dö av abstinens ev ta en sväng till macken för att för en gångs skull köpa egna, vilket kommer välta hela er budget då ni inte kommer ha råd med däck längre

björn

Jag ska komma ihåg det när jag vinkar åt dig vid varvningarna :tuttar :pannkyss

PS. Jag kommer lätt lukta mig till ciggen. DS.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept