Who'sYourDaddy
Prepare for awesomeness
Sidan fungerar inte alls i firefox, fick sparka igång Explorer för att kunna se nåt.
Här har du en bra bild på rätt vinkel
Anledningen till att killen i filmen kan köra så långt med låg vinkel är följande:
Han kör över 100 km/h vilket ger mycket luftmotstånd att "luta" sig mot, han sitter på knä med raka armar vilket dels gör att han ser bättre men framförallt så ändrar det viktfördelningen på hojen, dessutom gör det att han får upp överkroppen i vinddraget = ökat luftmotstånd. Luftmotståndet gör GRYMT mycket för vilken vinkel du behöver ha, kör man fort på bakhjulet med motard med den körställning han på filmen har så brukar man kunna känna att man "surfar" på luftmotståndet (låter flummigt, jag vet ) d v s har inte alls hög vinkel på framhjulet men hålls uppe av luftmotståndet utan att behöva öka hastigheten nånting. Ganska skön känsla faktiskt...
Hade en KTM 660 förut och tog man upp den i 120km/h på högsta växeln (5:an) med ett knä på sadeln så uppstod denna surfningskänsla.
Bara att öva på
det är det där som är slutgiltiga målet. såna där vill jag kunna göra på sveavägen utanför donken
hur ska man egentligen träna upp att kunna slanga ståendes? jag har övat lite på det förut men det känns så jäkla okontrollerat. man har ju inte en chans att nå bakbromsen ifall man slår runt.
Sidan fungerar inte alls i firefox, fick sparka igång Explorer för att kunna se nåt.
Är det husabergen du kör med? Tappar inte den smörjningen om man kör på bakhjulet? Det har jag hört nånting om, sen verkar den inte hålla för det heller om man läser vad du skrivit här.3216814var ute och slangade igår. fan va dåligt det går. jag upptäckte att jag redan sitter med raka armar och hänger bak. gick bara att hänga bak pyttelite till.
jag skulle vilja att jag kan sitta på tex trean och köra hur långt jag vill i 60km/h eller typ fyran i 80km/h. ska ut och träna ikväll igen om jag får hojen att funka. den pajade igår igen. treans växel låste sig och det sprutade olja ur den åt alla håll och kanter
Är det husabergen du kör med? Tappar inte den smörjningen om man kör på bakhjulet? Det har jag hört nånting om, sen verkar den inte hålla för det heller om man läser vad du skrivit här.
Märker det.3217036Ont förtal. Den håller. Punkt slut.
Sidan fungerar iaf inte för mig.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |