Wheelisar i mellanöstern

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kanske inte. Men framförallt inte för grekiskt rättsväsende och polis.

Att bli utpekad av offret och ytterligare ett vittne och därtill ha offrets blod smetat på sina kläder och ändå av svenska medier och myndigheter bli behandlad som en oskyldig sylfid som självklart ska räddas hem till Sverige undan de hemska grekerna. DET tycker jag var värst. Hade en grekisk yngling blivit gripen på samma indicier här i Sthlm hade det blivit ett jäkla liv om han fick fri lejd efter Grekiska påtryckningar.

Att Calle därtill hade Sillen som försvarsadvokat är ytterligare en belastning om man anser sig oskyldig. :D Jag tippar att den sistnämde knäppte sina händer i pur tacksamhet över den grekiska polisens hantering av bevismaterialet.

Så i mina ögon är fallet CJ en större pinsamhet för Sverige än Grekland

Men det är ju vad jag tycker.

/J

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Stor chans att det där är mellanöstern, hon hade shariastenats med knäpuckar om hon visade sig ute med lösaktigt hår.
Tippar Grekland eller motsvarande U-land.
Libanon.
Skämta och du får en av Nurseys locktänger i röven.
I bästa fall.
Hon har laser åsså.
Shackalackamuhammedjihad.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Efter att dom ändrat sina vittnesmål totalt ja. Så många aber i den här historian så jag låter det vara osagt. Tycker dock att det verkar som dom försöker hitta en syndabock mest.

Jag tycker som sagt att man från svenskt håll blottade en pinsam godtrogenhet inför CJ och en storebrorsattityd mot grekerna.

Någon egentlig förklaring från CJ annat än att "ngn" måste ha smetat offrets blod på hans kläder fanns ju inte. Och här hemma i Sverige verkade inga medier heller vara intresserade av sakfrågan. Huvudnumret var ju att den förlorade sonen kommit hem. Friandet skedde så vitt jag kommer ihåg endast i brist på bevis eftersom försvaret lyckades beslå bevishanteringen med klander.

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Hur fan blev detta en sverige vs grekland tråd??

bra där. och för att förtydliga: jag är halvgrek, så inget skitsnack nu om det landet, tråden lär stängas ganska snart då. dessutom kommer jag smitta er med mjäll. fast nu ser jag att det inte kommer funka på jörgen...

håll er till topic.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...