*DIABLO*
Guest
ni som kan whela stående gasar ni upp den eller kopplar ni upp den
Rigge skrev:2399168Jag gasar, känns mer kontrollerat fast jag kopplar 99% av gångerna när jag sitter. Tar jag i får jag upp min 929 på 4:an och en R1 på 5:an så koppla känns bara onödigt.
Zuljin skrev:2399187På 4:an??? Har du pimpat din 929a mycket lr är du nån sorts wheeliedjävul?
ta de lungt bara slit inte av styret ... du e duktig som får upp den på 4 anRigge skrev:2399193Bolt-on och en kugg ner fram är allt. Sliter man ordentligt går de.
Rigge skrev:2399193Bolt-on och en kugg ner fram är allt. Sliter man ordentligt går de.
Rigge skrev:2399168Jag gasar, känns mer kontrollerat fast jag kopplar 99% av gångerna när jag sitter. Tar jag i får jag upp min 929 på 4:an och en R1 på 5:an så koppla känns bara onödigt.
DR-Zätare skrev:2399257Men då har du ganska hög fart? Ska jag ta upp min på fyran med gas får jag nog ligga en bit över 150.
Picco skrev:2399290När Ni kopplar upp den sittande.. hur? Lär mig
Har nyligen köpt en R1 -06. Ska sätta på effektsystem inom kort, men man ska väl kunna ta upp den utan att modifiera?
Med super vänliga
Picco skrev:2399372Okej.. ska testa så fort vädret tillåter
Tänkte på det här med drevning, vilket skulle du rekommendera? två upp baktill?
Rigge skrev:2399377Kör som den är det är inga som helst problem, om det är bara för bakhjulsåka du tänkte dreva. Däremot brukar dom flesta hojar bli roligare överlag med 2-3 kugg upp bak eller ett ner fram.
yamahaR6_03 skrev:2400495kör en r6 -03 någon som vet om den går att bara gasa upp när man står upp på 3:an
jag vet borde ha köpt 400cc mer
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |