Win Phone 8-tråden

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Win Phone 8 Tråden

Nokia Sverige har nu gått ut med 29/11
Fan 4 veckor till ..

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Riktigt tråkigt att blå inte dyker upp i Sverige... Frågan nu blir om man ska välja svart eller vit...
Fast först ska jag fasen klämma på skiten innan ett köp (såklart)

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Win Phone 8 Tråden

Riktigt tråkigt att blå inte dyker upp i Sverige... Frågan nu blir om man ska välja svart eller vit...
Fast först ska jag fasen klämma på skiten innan ett köp (såklart)

Kommer väl senare troligen?

Annars beställ från utrikes

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jag är KÄR! Frugan köpte en Lumia 920 igår och mitt ha begär är enormt! Den flyter på så fint så det är löjligt, visst är den lite tyngre än "vanliga" telefoner men den känns gedigen och byggkvaliten känns väldigt bra.

Extremt lätt setup, allt var logiskt och genomtänkt. Hon hade en Iphone 4 innan, bara att koppla ihop dem via bluetooth och föra över hela kontaktboken smärtfritt. Samma med Itunes, bara att importera rakt av. Inte ett enda problem! De flesta appar hon använde var redan "inbyggda" med kalender, facebook, skype etc så inget saknades. Visst är app storen mindre än konkurenterna men allt hon ville ha fanns.

Jag har haft en Samsung SIII nån månad men jag överväger att sälja den och byta till Nokia. En liten kul grej, den butiken hon köpte den i fick sju st Iphone 5 på releasedagen, de har 5 st kvar i lager! Noll intresse för den, Samsung SIII är det som dominerar men Nokia har sålt väldigt bra också.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Win Phone 8 Tråden

Jag är KÄR! Frugan köpte en Lumia 920 igår och mitt ha begär är enormt! Den flyter på så fint så det är löjligt, visst är den lite tyngre än "vanliga" telefoner men den känns gedigen och byggkvaliten känns väldigt bra.

Jag är avundsjuk på din fruga!

Själv får jag min den 29/11, lång väntan.

Edit:
Testat kameran nått än?

Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Edit:
Testat kameran nått än?

Bara lite, men hittills så är jag imponerad. Pureview verkar funka som utlovat, särskilt i mörkare omgivningar. Väldigt lite brus på de bilder jag förde över till laptopen. Färgerna kan verka vara lite bleka ibland, men jag vill nog säga att de är mer verklighetstrogna. Inte så konstgjort uppumpade. Men jag är ingen expert, kameran är den del jag använder minst på en telefon så jag har ingen större erfarenhet. Men hade jag en Nokia skulle jag nog använda den mer än kameran som jag föredrar idag.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
1. The Free Wireless Charging Plate offer only applies to customers who have purchased a qualifying Nokia Lumia 820 or Nokia Lumia 920 promotional handset available through any P4U store, online or call centre between 02/11/12 and 31/12/12.

Attans! :mad:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Det droppar in rapporter om omstarter och "frysning" av skärmen
http://www.techweekeurope.co.uk/new...ot-issues-affect-nokia-lumia-920-htc-8x-99530

Det är väl något de får prioritera och få in i en tidig buggfix..
Det är nackdelen med att vara med först på något nytt, man blir alltid lite av en betatestare. Jag skulle egentligen gärna vänta ett litet tag innan jag handlar just av den anledningen men då min nuvarande telefon har en del fel så behöver jag en ny ganska snart. Och med behöver menar jag för min egen sinnesros skull, får snurra telefonen som en propeller för att kunna skriva ett sms (skärmproblem).

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO