World of Warcraft

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Nu ska jag vara så pass nördig och starta en WOW-tråd :)

Någon här som spelar?
Server, main char, class & race kan ni ju posta i så fall.

Själv spelar jag på Bloodfeather realm, main är en blood elf hunter (ofc), och med nicket "satanja". Kul om någon ligger på samma server :D

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
nolifedn8.jpg

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
...förväntade mig tramsinlägg.
Men snälla killar, försök behärska er.

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
Superduke 990 -09
ah.. saknar tiderna i alla fall. sålde mitt acc ett par ggr. UD Lock, körde tills wrath of the lich king kom.. orkade inte lvla om igen o köpa nytt skit. + de flesta irl kompisar hade slutat lira. men fan vad kul man hade, var riktigt bra rankad i arenan o 2 lr 3vs 1 var inte speciellt svårt med rätt specc o gearen man hade.
spelade på Frostmane, var många svenskar där. kanske börjar nån gång igen hehe.

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Har spelat sedan första Us betan. Har 2 80´s en human female rogue, och en draenei male death knight, en 71 draenei male paladin och en 62 famale night elf warrior. Har precis flyttat alla mina gubbar till Moonglade, då jag och polarn fick en trevlig inbjudan till ett Danskt guild.

Och jaaaa, jag har ett heltidsjobb och en flickvän, dock spelar jag inte lika mycket nu som innan... ;)

sewerin

Braap
Gick med
30 Mar 2008
Hoj
Superduke 990 -09
Har spelat sedan första Us betan. Har 2 80´s en human female rogue, och en draenei male death knight, en 71 draenei male paladin och en 62 famale night elf warrior. Har precis flyttat alla mina gubbar till Moonglade, då jag och polarn fick en trevlig inbjudan till ett Danskt guild.

Och jaaaa, jag har ett heltidsjobb och en flickvän, dock spelar jag inte lika mycket nu som innan... ;)

Och din ninja står väll som det står i din info i garaget ;) if you know what i mean :tungan

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Började spela för ett litet tag sen när jag bröt benet. transferade nyss ifrån SS till Trollbane får se hur länge man står ut :D

NeMoo

Återfallsfanatiker
Gick med
18 Jul 2009
Hoj
Hojlös
Bloodfeather, Elf druid, Noolanc och Du lär inte sett mig de sista året då jag lade spelandet på hyllan för lite drygt ett år sedan ungf.

Minns dock att jag sett din char någon gång.... :D

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Shatterd hand, bloodelf magiker (ja jag är på den "onda" sidan), någonstans mellan 70-80 har jag för mig :tummenupp

Slipsten

Radical Riders
Gick med
27 Jan 2008
Hoj
Yamaha FZ8N -11
Darksorrow realm, Blood elf priest lvl 80, Danathiel.
Spelar dock enbart under det kalla halvåret för sommaren går till utomhusaktiviteter :tummenupp

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Och din ninja står väll som det står i din info i garaget ;) if you know what i mean :tungan

Närå, jag åker så fort tillfälle ges... :tuttar Dock äre mindre åkande nu, då jag jobbar rätt mycket. Lite synd är det dock, så fort man är ledig och vill åka h oj så ska det ju regna :huvet

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701
Har lyckats slita mig från träsket, drogfri sedan 6 månader tillbaka :tummenupp

Körde huvudsakligen på Draenor, troll shaman (i Demonic Souls). Men hade ytterligare 20-25 alts på olika realms.

Corpsegrinder har något att säga till de som fortfarande lirar:

[YOUTUBE-ID]cW_Lv0r-l4c[/YOUTUBE-ID]

:yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...