Har lirat sen starten på EU-Draenor. På den gamla ... men kanske inte fullt så goda level 60 tiden var jag med i ett raiding guild o körde raids 4-5 gånger i veckan men det brände jag inte helt oväntat ut mig på. När första expansionen skulle komma ut hoppade jag av och nu är jag i ett guild med några kompisar som spelar lite oseriöst då och då. I Burning Crusade så raidade vi lite 10 manna men nu i Wotlk så är det bara heroics eller pug raids.
Spelar jag mest min druid Beastdust och min magiker Frostdust som jag håller på att levla upp.
Lite OT så hoppas jag mycket på det nya Star Wars MMO spelet från BioWare. Spelade nämligen mycket Star Wars Galaxies innan Sony pajade spelet helt och hållet när de gjorde om det till en WoW kopia.
Spelar jag mest min druid Beastdust och min magiker Frostdust som jag håller på att levla upp.
Lite OT så hoppas jag mycket på det nya Star Wars MMO spelet från BioWare. Spelade nämligen mycket Star Wars Galaxies innan Sony pajade spelet helt och hållet när de gjorde om det till en WoW kopia.