World of Warcraft

Lind

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Nora
Hoj
Yamaha MT-09 SR 2014
Har lirat sen starten på EU-Draenor. På den gamla ... men kanske inte fullt så goda level 60 tiden var jag med i ett raiding guild o körde raids 4-5 gånger i veckan men det brände jag inte helt oväntat ut mig på. När första expansionen skulle komma ut hoppade jag av och nu är jag i ett guild med några kompisar som spelar lite oseriöst då och då. I Burning Crusade så raidade vi lite 10 manna men nu i Wotlk så är det bara heroics eller pug raids.

Spelar jag mest min druid Beastdust och min magiker Frostdust som jag håller på att levla upp.

Lite OT så hoppas jag mycket på det nya Star Wars MMO spelet från BioWare. Spelade nämligen mycket Star Wars Galaxies innan Sony pajade spelet helt och hållet när de gjorde om det till en WoW kopia.
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
Bloodfeather, Elf druid, Noolanc och Du lär inte sett mig de sista året då jag lade spelandet på hyllan för lite drygt ett år sedan ungf.

Minns dock att jag sett din char någon gång.... :D


horde/alliance?

Satanja: trodde du var het ju! nu är du bara en geek i mina ögon! jag är djupt besviken! :cry

åh ledsen att jag gjort dig besviken :krama
dock är jag ingen riktig nörd, jag har kontroll över mitt spelande ;)
spelar öht inte alls under våren/sommaren och större delen av hösten p.g.a av att det är alldeles för fint väder :)
 
Last edited:

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Ska visa min Nörd/Geekighet...

Denna gjorde polarn åt mig, Ca 55cm hög och 35cm bred, hänger i hallen precis innanför dörren, väl upplyst, tycker den är kool, och är stolt över den.. Kul med nått som ingen annan har, då man har ganska många polare som spelar Wow , som kommer på besök lite då och då, så äre kul å kunna visa upp den.. :tummenupp

img4a8bf955eae6b.jpg



Som sagt va, har aldrig varit Hardcore gamer, utan har spelat när jag har haft tid och lust, det kan gå veckor innan jag sätter mig i stolen för att spela, och vissa dagar så har man sånt sug efter att spela så man blir tokig... Kanske därför man har kunnat hålla den nivå man har gjort. Känner nåra som har spelat bort både familj å barn...


Fortsätt spela, kanske mindre än tidigare, men för allt, ha kul när du spelar.. :yoparty
 

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Ystad
Hoj
BMW F 650 GS -01
Det händer att jag spelar ibland...

Dunemaul
80 Troll Hunter (main)
71 Undead Priest (levlar så smått)
80 Tauren Warrior

Neptulon
26 Gnome Rogue, min favvo :tummenupp
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
wow är skitbra för roadracingkarriären.
När vintern kommer är det bara låsa in sig hemma och spela till sommaren bankar på dörren. Så har man sparat massor med pengar :D

Har en Lock med full Naxx 25 mana gear och skaplig pvp gear.
Och en healing Shaman med full Naxx 25 mana gear.
slutade spela när roadracingen drog igång.

Just nu smålirar jag lite på en Paladin lvl 74. Men tycker inte att spelet är så superkul. Kommer med största sannolikhet att få upp intresset när snön kommer och det gäller att spara pengar inför nästa sommar.

Alla gubbar finns på Outland. Och är Allierade.
 

BaMF

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 660 04
Två stycken alliance 80´s på tarren mill och en 70 horde shaman på frostmane, försöker att inte slösa bort sommaren på wowande. Risk för återfall när kylan kommer bedöms vara mycket hög.
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Har en Dwarf hunter på laughingskull som är till salu. HAR epic mount!

Gear nog för ulduar för den som kan spela. typ bäst dps i min föra guild av alla hunters men ändå så hade jag sämst gear. skillz! :banana

Sluta spela för 3 månader sen så min gear är inte dålig nu men kunde vart bättre eftersom att nu kan man ju plötsligt köpa t8 efter kört massa hc... de gjorde mig pistoff på tanke hur många gånger jag fått kämpa för att få mina stackars t 7.5 bitar :huvet
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
horde/alliance?



åh ledsen att jag gjort dig besviken :krama
dock är jag ingen riktig nörd, jag har kontroll över mitt spelande ;)
spelar öht inte alls under våren/sommaren och större delen av hösten p.g.a av att det är alldeles för fint väder :)

Bra.
Spel beroende är aldrig bra :banana , btw du e fortfarande het :brinnerup
 

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Ort
Trollhättan
Hoj
Monster 900 -02
Har 2 mages, en Ally och en Horde. (Allyn har stått parkerad ett par månader.)

Spelar just nu med Äjnár (BE Mage) på Spinebreaker.:):brinnerup
 

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Ort
Piteå
Hoj
ZF6N
Har 2 mages, en Ally och en Horde. (Allyn har stått parkerad ett par månader.)

Spelar just nu med Äjnár (BE Mage) på Spinebreaker.:):brinnerup

Jag kör också en gubbe på Spinebreaker.
Var faktiskt med i "svenskt kött" ett tag efter sammanslagningen med "Tempelriddarna", men joinade sedan mina IRL kompisar i "EQ".
Jag spelar en Tauren druid (Gorgamel) med Boomkin spec.

Håller även på att levla upp en Mage på samma server (Eldarn).
 

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Ort
Trollhättan
Hoj
Monster 900 -02
Jag kör också en gubbe på Spinebreaker.
Var faktiskt med i "svenskt kött" ett tag efter sammanslagningen med "Tempelriddarna", men joinade sedan mina IRL kompisar i "EQ".
Jag spelar en Tauren druid (Gorgamel) med Boomkin spec.

Håller även på att levla upp en Mage på samma server (Eldarn).

Kul. :tummenupp

Synd att du inte stannade i "SK". Fast det är ju roligare att lira med folk man känner IRL.
Jag har ju varit med i "SK" sedan den startades. (mer eller mindre)
Men jag spelade mest på min Ally tiden då sammanslagningen med Tempelriddarna var.
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Precis som en del andra så har jag varit med i ett hardcore raiding guild på den gamla (lvl 60 cap) tiden. Körde på den tiden en Nelf druid som är parkerad på lvl70. Spelar sporadiskt när andan faller på och då en 80 Tauren DK, Orc Shammy 73 som båda finns på Hellscream. Sen har jag ett par avsomnade alts i 20-45 på diverse servrar.

Jisses vad tid man bränt på WoW, det är ett gift!
 
Last edited:

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Fireblade -07
Armory Police here, sort your enchants and gems plez:hihi

Spelade ett tag på bloodfeather som UD lock för ett par år sedan, spelar nu på samma server som började spela på vid release, dvs shattered hand.

Lustigt fenomen det där WoW. Man spelar det i perioder. Ibland spelar man några månader, för att sedan ha e break i ett år, sedan är man igång igen. Har haft 3 konton med som man gett bort:p

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Iknight
 

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Gävle
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Började spela för ett och ett halvt år sedan på min human rogue http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Sylvanas&n=Ilbey

Spelade på the maelstrom tills fram i juli då jag flyttade över till sylvanas. Ska nämnas att jag var med i den högst rankade ally guilden på the maelstrom, så jag spelade för mycket, ja.

Hur som helst har jag i princip slutat sen jag böt till sylvanas, har dessutom blivit hackad och inte fått tillbaka gearet ännu, därav mitt konstiga gear=).
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Darksorrow PvP. Main: 80 blood elf Deathknight (Toxxised) med riktigt kass gear kan jag tänka mig just nu. alt: 61 tauren warrior (toxxic) Ingen kommentar på den. Sen en 75 Orc hunter på PvP servern Al'akir. Med epic stuff som inte går att få tag på längre!

Börja spela förra året när hösten kom, slutade i febuari 2009.

Kommer ta upp spelandet igen nu till hösten eventuellt.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top