World of Warcraft

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Har en lvl80 tauren dk med allt från innan Ulduar, sen styrde jag svärd från iron council och trinket från kologarn(?). Sen lessnade många som fan efter ett tag. Ulduar var uppenbarligen inte instansen som skulle få spelet att bli roligt igen. Wotlk hade varit alldeles för lätt så vi var många som la ner.

Har en 80mage alt med nästan full epic från naxx10/25 och en lvl72 rogue också.

Ifall nån är intresserad av att köpa kontot för en 1500kr eller nå så är det bara pma, det är ute på blocket nu i alla fall. :) Lär inte börja spela även om det verkar roligt för tiden att raida finns fan inte och dessutom har så många slutat så det blir fan inte nå mer.

Men jag hade jävligt kul på 60 och 70, framförallt 60.:banana
 

Allstaar

Guest
Shatterd Hand, Belf Palla lvl 80 med Ret PVP, PVE gear och HOLY gear samt lite TANK gear.

Sen en jävla jävla tauren drulle på 73, Human rogue på 71.


Inte spelat så mycket på senaste tiden dom ligger där och sover tills vintern kanske kommer.
 

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
Två trappor upp.
Hoj
Ingen
80 draenei shaman, moonglade

Vi letar förövrigt vettiga personer att raida(Ulduar, ToC) lite med. Vi är ett välsvarvat team av veteraner sedan release och sopar rent det mesta när vi har manskap för det. Atmosfären är laidback, inge dkp eller annat trams, allt fördelas med sunt förnuft.
Vi kör skype/vent mer för att snacka gojja än taktik.

Kom och veva med oss!

*Börjar veva*:banana:yoparty
 
Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Kul med nått som ingen annan har...

img4a8bf955eae6b.jpg

...jag ska göra en exakt likadan, fast av cornflakes...


edit: nåt för er wow-nerds:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/recensioner/spel/article5677104.ab
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har en lvl80 tauren dk med allt från innan Ulduar, sen styrde jag svärd från iron council och trinket från kologarn(?). Sen lessnade många som fan efter ett tag. Ulduar var uppenbarligen inte instansen som skulle få spelet att bli roligt igen. Wotlk hade varit alldeles för lätt så vi var många som la ner.

Har en 80mage alt med nästan full epic från naxx10/25 och en lvl72 rogue också.

Ifall nån är intresserad av att köpa kontot för en 1500kr eller nå så är det bara pma, det är ute på blocket nu i alla fall. :) Lär inte börja spela även om det verkar roligt för tiden att raida finns fan inte och dessutom har så många slutat så det blir fan inte nå mer.

Men jag hade jävligt kul på 60 och 70, framförallt 60.:banana

Ulduar är så jävla sjukt så det är inte ens kul :gnissla

Jag hade också roligast mellan 60-70. När man kom till 80 fanns det liksom inget o göra om man inte hade hur mycket guld som helst och bra gear.

Plus att det är bara nonchalans på Darksorrow. Har du inte mer än en epic så är du dum i huvet :rofl Jag har en :D
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
jag har inte ens hunnit in i ulduar. slutade spela lite efter patchen släpptes. så nu är jag fast med mitt naxx 25- & malygosgear som plötsligt är skitdåligt, och utan erfarenhet i ulduar..... lär ju inte kunnat bygga upp ngt nytt gear... :( it sucks... tänkte börja spela igen nästa vecka.... får se hur det går då. Lär ha glömt hur man gör :D

Edit: Täntke passa på att skryta lite om Brutalica, sniiiggast i stan och tog mig en evighet att fånga (spawnar vart 6-24 timme, på ett tiotal olika ställen. Delad spawntid med 2 andra beasts) :tummenupp

mjaaao1.jpg


2-3.jpg
 
Last edited:

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Malevik (GBG)
Hoj
Svart Kawa
Jo ulduar var en liten besvikelse, däremot så tycker jag att Coliseum är skit fränt, dels för att gearen för emblem of Thriumpf tar en tid att få + att man slipper all trash. Spelar förövrigt på vashj, Torrfarfar orc warlock med gear från ulduar och ngn del kvar från naxx :yoparty. Atm så sitter jag och mitt guild och stampar på 20 % i tredje fasen på Yogg. Coliseum däremot så är alla bossar som kan vara nere nere. Ngt som däremot är riktigt b är att man i cataclysm kan vara Dwarf Schaman Nelf mage etc etc.
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
Jo ulduar var en liten besvikelse, däremot så tycker jag att Coliseum är skit fränt, dels för att gearen för emblem of Thriumpf tar en tid att få + att man slipper all trash. Spelar förövrigt på vashj, Torrfarfar orc warlock med gear från ulduar och ngn del kvar från naxx :yoparty. Atm så sitter jag och mitt guild och stampar på 20 % i tredje fasen på Yogg. Coliseum däremot så är alla bossar som kan vara nere nere. Ngt som däremot är riktigt b är att man i cataclysm kan vara Dwarf Schaman Nelf mage etc etc.


Coliseum? Yogg? herregud, vad har jag missat under mina spelfria månader? :confused:
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
jag har inte ens hunnit in i ulduar. slutade spela lite efter patchen släpptes. så nu är jag fast med mitt naxx 25- & malygosgear som plötsligt är skitdåligt, och utan erfarenhet i ulduar..... lär ju inte kunnat bygga upp ngt nytt gear... :( it sucks... tänkte börja spela igen nästa vecka.... får se hur det går då. Lär ha glömt hur man gör :D

Edit: Täntke passa på att skryta lite om Brutalica, sniiiggast i stan och tog mig en evighet att fånga (spawnar vart 6-24 timme, på ett tiotal olika ställen. Delad spawntid med 2 andra beasts) :tummenupp

mjaaao1.jpg


2-3.jpg

Det tog mig kanske.. 3 timmar att få den där katten. Synd bara att BM suger getsnas gällande DPS för snygg är den.
 

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Fireblade -07
Coliseum? Yogg? herregud, vad har jag missat under mina spelfria månader? :confused:

Yogg-Saron, näst sista bossen i Ulduar.

Coliseum är den nya instancen i patch 3.2 Finns en 5 manna och en 10 & 25 manna. 5 manna heroic droppar det epics med item level 219, dvs samma item level som Ulduar 10, så det är inga problem med att geara upp sig.
Som dps förresten klarar man sig bättre med lite sämre gear än healers och tanks efter senaste patchen.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Yogg-Saron, näst sista bossen i Ulduar.

Coliseum är den nya instancen i patch 3.2 Finns en 5 manna och en 10 & 25 manna. 5 manna heroic droppar det epics med item level 219, dvs samma item level som Ulduar 10, så det är inga problem med att geara upp sig.
Som dps förresten klarar man sig bättre med lite sämre gear än healers och tanks efter senaste patchen.

shit... måste börja lira igen :( känns som jag missat mycket på ett halvår?
 

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Fireblade -07
Vad har ni för dps på fights som Patchwerk & Emalon?

Emalon för mig som dk e ju inte helt optimal då man måste springa mellan boss och adds. Har som högst gjort 4.8 k dps.

Patchwerk var ett tag sen, men lyckades med 5.4 k dps. utan Army of ghouls då, och med sämre gear. Tror jag skulle kunna komma över 6k dps utan problem med nuvarande gear utan army.

Skoj med dps:p

shit... måste börja lira igen :( känns som jag missat mycket på ett halvår?

Egentligen inte, 3.2 släpptes ju för 1-2 veckor sedan. Gear mässigt kan du geara upp dig i den nya 5 manna toc med gear som är i samma nivå som Ulduar 10. Bortsett från loot, så e Ulduar helt ok man går dit med en egen guild. Ska du dock pugga, så är det inte värt besväret. Efter Siege Quarters misslyckas de flesta pugs. Gear är som sagt inget problem. Inte som dps iallafall.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top