World of Warcraft

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Varför är majoriteten här alliance?
Jag trodde att man var lite evil om man körde sporthoj, och tog därmed för givet att de flesta lirade horde. Tji fick jag :rolleyes:

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Jag trodde att man var lite evil om man körde sporthoj, och tog därmed för givet att de flesta lirade horde. Tji fick jag :rolleyes:

Gammal horde spelare, med kompisar som rerollat alliance, go figure:rolleyes:
Finns ingen ras i alliance som inte känns mesiga. Orc eller UD ska det vara;)

Tulip

ADV
Gick med
19 Aug 2009
Hoj
Suzuki gsxr 1000 -01

Jo visst borde det vara så, anser mig själv att vara ganska evil, och spelade bara horde i flera år och hatade alliance mer än ngt annat, men vips så bytte polarna till småbarnssidan alliance och vafan då va man ju ensam och evil.
Så det blev till att spela bland småbarnen på alliance :arsele (mkt mer noobs där än på min horde server) Man får ju försöka hålla uppe hoppet med att man snart går över till den rätta sidan igen.:yoparty

Satanja

Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Gammal horde spelare, med kompisar som rerollat alliance, go figure:rolleyes:
Finns ingen ras i alliance som inte känns mesiga. Orc eller UD ska det vara;)

betrayer!! :huvet
nä nu fick jag alldeles för mycket wow-abstinens. Inte spelat på säkert 4 månader. Nu tar jag o kör upp och köper ett pre paid :näsblod brb

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
betrayer!! :huvet
nä nu fick jag alldeles för mycket wow-abstinens. Inte spelat på säkert 4 månader. Nu tar jag o kör upp och köper ett pre paid :näsblod brb

Du körde på bloodfeather va? Är servern något att ha? Tycker att det var overkill med lustigt folk som lirade där om man jämför med andra servrar.

Satanja

Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Du körde på bloodfeather va? Är servern något att ha? Tycker att det var overkill med lustigt folk som lirade där om man jämför med andra servrar.

Jag har ju inte provat någon annan server, så jag har inget att jämföra med.
Mycket skandinavier dock. Jag gillar servern, men som sagt, jag har inget att jämföra med.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7

I lold. :rolleyes:

Vad är det som är ont i Horde? Dom stackars pårökta Rastatrollen? Alla småfeta Orcs? Alla tokfjolliga Blood Elves? Undeads som blivit utsatta för hemska sjukdomar? WoW är ett Carebear-spel och har således ingen ond eller god sida.

Satanja

Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
I lold. :rolleyes:

Vad är det som är ont i Horde? Dom stackars pårökta Rastatrollen? Alla småfeta Orcs? Alla tokfjolliga Blood Elves? Undeads som blivit utsatta för hemska sjukdomar? WoW är ett Carebear-spel och har således ingen ond eller god sida.

Näe jag vet, men när jag började spela fick jag förklarat för mig att Horde var de "onda", och trots att jag vet att det inte är så, så sitter det lite kvar. För mig är hordes liiiite elakare än alliance ;)

Fan, verkar som om jag missat värsta patchen ever. Det här kommer ta halva kvällen. jag som är så jävla spelsugen >.<

Bloodfeather, Elf druid, Noolanc och Du lär inte sett mig de sista året då jag lade spelandet på hyllan för lite drygt ett år sedan ungf.
Minns dock att jag sett din char någon gång.... :D

what? då måste jag varit liten... Satanja skapades runt den 25e augusti förra året :D Nåja, varit o fixat pre paid så jag kan spela igen, slänger till dig som vänner också tycker jag att du tar o loggar in! ^^

Last edited:

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
pfft, gimmick fights e helt ointressant;)

Ganska nice 10k. vad e den högsta crit du gjort på den fighten? tror högsta critten jag gjort var en death strike mellan 25-30k

hehe, och, vi tar deconstructor då, 7500 som högst, patchwerk kanske 6500.

Högsta crit jag gjort på thaddius borde vara typ 25 - 26 000 med envenom, crittade ca 12 - 13 000 som högst med den

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
hehe, och, vi tar deconstructor då, 7500 som högst, patchwerk kanske 6500.

Högsta crit jag gjort på thaddius borde vara typ 25 - 26 000 med envenom, crittade ca 12 - 13 000 som högst med den

Du gör riktigt nice dps;) Ska testa min dps på patchwerk så småningom, då jävlar ska vi se hur mycket min gear improves ökar min dps där=)

Så blev man sugen på att levla en horde gubbe igen hehe:rolleyes:

Satanja

Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Fresta mig inte, jag som ska börja plugga igen om en vecka:D Hör av mig annars om jag skapar en på bloodfeather;)

so what? själv är jag arbetslös, skollös och har en morsa som jagar mig med en blåslampa i röven om jag inte skärper till mig snart :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln