Ouro
Sporthojsnörd
Frostwhisper, Hu, paladin
Varför är majoriteten här alliance?
Jag trodde att man var lite evil om man körde sporthoj, och tog därmed för givet att de flesta lirade horde. Tji fick jag
Jag trodde att man var lite evil om man körde sporthoj, och tog därmed för givet att de flesta lirade horde. Tji fick jag
Gammal horde spelare, med kompisar som rerollat alliance, go figure
Finns ingen ras i alliance som inte känns mesiga. Orc eller UD ska det vara
betrayer!!
nä nu fick jag alldeles för mycket wow-abstinens. Inte spelat på säkert 4 månader. Nu tar jag o kör upp och köper ett pre paid brb
Du körde på bloodfeather va? Är servern något att ha? Tycker att det var overkill med lustigt folk som lirade där om man jämför med andra servrar.
Jag har ju inte provat någon annan server, så jag har inget att jämföra med.
Mycket skandinavier dock. Jag gillar servern, men som sagt, jag har inget att jämföra med.
I lold.
Vad är det som är ont i Horde? Dom stackars pårökta Rastatrollen? Alla småfeta Orcs? Alla tokfjolliga Blood Elves? Undeads som blivit utsatta för hemska sjukdomar? WoW är ett Carebear-spel och har således ingen ond eller god sida.
Bloodfeather, Elf druid, Noolanc och Du lär inte sett mig de sista året då jag lade spelandet på hyllan för lite drygt ett år sedan ungf.
Minns dock att jag sett din char någon gång....
pfft, gimmick fights e helt ointressant
Ganska nice 10k. vad e den högsta crit du gjort på den fighten? tror högsta critten jag gjort var en death strike mellan 25-30k
hehe, och, vi tar deconstructor då, 7500 som högst, patchwerk kanske 6500.
Högsta crit jag gjort på thaddius borde vara typ 25 - 26 000 med envenom, crittade ca 12 - 13 000 som högst med den
Så blev man sugen på att levla en horde gubbe igen hehe
kör på bloodfeather så lvlar vi ihop
Fresta mig inte, jag som ska börja plugga igen om en vecka Hör av mig annars om jag skapar en på bloodfeather
so what? själv är jag arbetslös, skollös och har en morsa som jagar mig med en blåslampa i röven om jag inte skärper till mig snart
Hihi, världen e tuff irl
There is no RL. There is only AFK.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024