World of Warcraft

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vad har ni för dps på fights som Patchwerk & Emalon?

Emalon för mig som dk e ju inte helt optimal då man måste springa mellan boss och adds. Har som högst gjort 4.8 k dps.

Patchwerk var ett tag sen, men lyckades med 5.4 k dps. utan Army of ghouls då, och med sämre gear. Tror jag skulle kunna komma över 6k dps utan problem med nuvarande gear utan army.

Skoj med dps:p

Army of ghouls? Kör du dps med unholy specc :va Blood är ju optimalt när du kommit till 80. Eller ja... Armyn är dock bra att ha när man solar 60 instancer för disenchant prylar :hihi

Edit: kom på att numera finns det ju dual specc..

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Jo ulduar var en liten besvikelse, däremot så tycker jag att Coliseum är skit fränt, dels för att gearen för emblem of Thriumpf tar en tid att få + att man slipper all trash. Spelar förövrigt på vashj, Torrfarfar orc warlock med gear från ulduar och ngn del kvar från naxx :yoparty. Atm så sitter jag och mitt guild och stampar på 20 % i tredje fasen på Yogg. Coliseum däremot så är alla bossar som kan vara nere nere. Ngt som däremot är riktigt b är att man i cataclysm kan vara Dwarf Schaman Nelf mage etc etc.

Tycker spelet blev B efter när blood elfs paladins och Draeneis dök upp.
Lorekill, och allt annat som kommer därefter e ju sak samma:p fast ja, Dwarf shamans, haha.

Army of ghouls? Kör du dps med unholy specc :va Blood är ju optimalt när du kommit till 80. Eller ja... Armyn är dock bra att ha när man solar 60 instancer för disenchant prylar :hihi

Edit: kom på att numera finns det ju dual specc..

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Iknight

Är Blood specc;) bästa dps speccen
Army of ghouls innan du engagar boss, eller t.ex. vid deconstructor heart phase. De slår lika hårt med blood specc som med unholy specc. De får ingen benefit av dk stats.

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Lorekill, och allt annat som kommer därefter e ju sak samma:p fast ja, Dwarfs shaman, haha.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Iknight

Är Blood specc;) bästa dps speccen
Army of ghouls innan du engagar boss, eller t.ex. vid deconstructor heart phase. De slår lika hårt som med blood specc som unholy specc. De får ingen benefit av dk stats.

Men army of ghouls ingår i unholy specc tree ju :confused: Likaså en "pet" ghoul. Du måste ju köra dual specc då? eller har dom gjort en sån fin patch så man alltid har army :skrämd

HoS är ju helt sjuk när man tar army :hihi vi var 5 dks som gjorde det samtidigt... Fyy satan vilken sjuk dps vi gjorde! Nästan lite fusk..

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Army of ghouls ger faktiskt bra ökning.

Lorekill, och allt annat som kommer därefter e ju sak samma:p fast ja, Dwarfs shaman, haha.
Dock var det bra, för raidandet.

Last edited:

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Men army of ghouls ingår i unholy specc tree ju :confused: Likaså en "pet" ghoul. Du måste ju köra dual specc då? eller har dom gjort en sån fin patch så man alltid har army :skrämd

HoS är ju helt sjuk när man tar army :hihi vi var 5 dks som gjorde det samtidigt... Fyy satan vilken sjuk dps vi gjorde! Nästan lite fusk..

Army of ghouls kan alla dks göra oavsett specc, det är ingen ability man får genom talents;)

Hehe aa, skoj med flera dks och armys. Riktigt mycket dps gain där jepp. Ännu roligare är det i pvp, när man skickar 30+ ghouls på en eller två spelare:p de skapar mycket kaos och plockar ner casters som inget:p

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Army of ghouls kan alla dks göra oavsett specc, det är ingen ability man får genom talents;)

Hehe aa, skoj med flera dks och armys. Riktigt mycket dps gain där jepp. Ännu roligare är det i pvp, när man skickar 30+ ghouls på en eller två spelare:p de skapar mycket kaos och plockar ner casters som inget:p

ursäkta min dumhet.. Kom på att man får det i 80 nu :rolleyes:

Jaa i pvp är det imba med army. Mage hater :mad:

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
jaa faktiskt. Vet inte om det är ändrat nu men innan störde jag mig på att dom aggrar ju precis allting... Skulle gått på command istället.

Har för mig att de inte aggrar heroics och raids bossar. Iallafall lvl 81+

ursäkta min dumhet.. Kom på att man får det i 80 nu :rolleyes:

Jaa i pvp är det imba med army. Mage hater :mad:

Mages...Mötar man en grym frost mage så e det bara att kapa internet uppkopplingen :rolleyes:

Army of ghouls ger faktiskt bra ökning.

Dock var det bra, för raidandet.

Jepp det är det, men störande att se 10 Blood Elf paladins vid summoning stone, hoppa och snurra runt, göra piruetter osv.

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Har för mig att de inte aggrar heroics och raids bossar. Iallafall lvl 81+

Mages...Mötar man en grym frost mage så e det bara att kapa internet uppkopplingen :rolleyes:

Hmm. Då jag inte raidat mycket i 80 så vet jag inte.

Då ska du passa dig för min arcane. Roligare gubbe får man leta efter :hihi

Jepp det är det, men störande att se 10 Blood Elf paladins vid summoning stone, hoppa och snurra runt, göra piruetter osv.

Du är alltså alliance :D hmm... Om man skulle joina den ljusa sidan.

Last edited:

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Hmm. Då jag inte raidat mycket i 80 så vet jag inte.

Då ska du passa dig för min arcane. Roligare gubbe får man leta efter :hihi

Du är alltså alliance :D hmm... Om man skulle joina den ljusa sidan.

Mages undviker jag, men får jag chansen att få in en killing blow när några andra klasser lyckats få ner livet på dem så:D

Ljusa sidan nja hehe. Horde har ju Blood Elfs och Undead som onda, medans alliance har Gnomer, som e minst lika stygga som Blood elfs och Undead tillsammans:D

Aja, dags att söva, önskar er en god sömn:p

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gnomes är bara så fula :roflcopter

Död åt gnome rogues -.-

Last edited:

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Det tog mig kanske.. 3 timmar att få den där katten. Synd bara att BM suger getsnas gällande DPS för snygg är den.

TYST!
Jag jagade kattjäveln 20 timmar om dygnet (utan att överdriva), utan epic flying, i fyra dagar innan jag fick tag i den. Och det var tack vare hjälp från en vän.

shit... måste börja lira igen :( känns som jag missat mycket på ett halvår?

Känner precis samma sak.
Löning på tisdag. Då kör jag fanimej o köper ett pre pay.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
TYST!
Jag jagade kattjäveln 20 timmar om dygnet (utan att överdriva), utan epic flying, i fyra dagar innan jag fick tag i den. Och det var tack vare hjälp från en vän.

Känner precis samma sak.
Löning på tisdag. Då kör jag fanimej o köper ett pre pay.

Födelsedag på onsdag :hihi tror jag..

Får investera i ett pre paid då :krama Vilken realm är du/ni sporthojare på??

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Haha gnomer är inte skoj :gnissla Så när man blivit dödad av dom och dom gör sin lilla dans, då blir man ännu argare :mad:

corpse camping är inte kul... speciellt inte när det utförs av en gnome :arsele

Vashj eu pvp :) Server med främst Svenskar, Holländare, Norrmänn. Omogenhetsnivån är mkt hög där :näsblod

Aldrig hört talas om :va

Darksorrow hänger man själv på.. Vill nästan kalla det för en elit server..

Ett hett tips är att migga dit när man har full preppad gear.. annars går det aldrig :D nämligen ingen som vill lira med en så kallad "noob" där..

Men kvalitén på dom spelande är mycket MYCKET hög där.

corpse camping är inte kul... speciellt inte när det utförs av en gnome :arsele

Aldrig hört talas om :va

Darksorrow hänger man själv på.. Vill nästan kalla det för en elit server..

Ett hett tips är att migga dit när man har full preppad gear.. annars går det aldrig :D nämligen ingen som vill lira med en så kallad "noob" där..

Men kvalitén på dom spelande är mycket MYCKET hög där.

Edit: kan tilläggas att jag är så kallad "noob"..

Last edited:

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Vad har ni för dps på fights som Patchwerk & Emalon?

Självklart mäter du din e-pen på thaddius^^

Tror jag har kommit upp i 10k som mutilate på han, lite mindre som combat vilket jag kör nu, mutilate är bäst på dps mätar bossar och combat är bättre på resten.

Tulip

ADV
Gick med
19 Aug 2009
Hoj
Suzuki gsxr 1000 -01
80 Be pala på Stormscale
80 Gnome Rogue på Doomhammer
Snart 80 gnome mage

Haft mest horde innan hunter, mage mm, men gjorde mig av med det kontot, bytte till doomhammer för det va lite lättare arena Bg där än på stormscale.

MarkusB

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Fireblade -07
Självklart mäter du din e-pen på thaddius^^

Tror jag har kommit upp i 10k som mutilate på han, lite mindre som combat vilket jag kör nu, mutilate är bäst på dps mätar bossar och combat är bättre på resten.

pfft, gimmick fights e helt ointressant;)

Ganska nice 10k. vad e den högsta crit du gjort på den fighten? tror högsta critten jag gjort var en death strike mellan 25-30k

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...