World of Warcraft

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Omg jag såg en snygg tjej som raidade på nätcafet igår!!!!

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Skönt att det inte bara var hos mig. Höll på att fnatta ur på Comhem, tills jag testade en annan realm.
En får spela med en av sina alternativa. :nicka

Var precis det jag tänkte när det tog 5-6 sekunder att slänga av instantspells på min mainserver, så jag loggade in på Anachronos... D:

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
hur går det för er folks? bara sett två SH online när jag spelat...

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Anachronos laggar idag! :mad:

Haha, menar du att det är en rolig server att spela på ??

Jag vet en som spelar där och han säger att nästan ingen vet vad de gör där.. sk " Noob Server "..

Förresten RFC.. menar du Rage Fire Chasm ?? det är väll en LEVEL 15 instans??

Hos oss på Stormreaver var det hardcore raids som gällde hela tiden.. Vi gjorde alla raids förutom 25 manna största...

Ja tills jag slutade våren 08- .. Det är ju Spelens Heroin..

( Man har fortfarande ärren kvar... Man kan inte glömma hur roligt det var att döda low levels och springa runt dygnet runt och göra random saker... dock blev det beroendeframkallande för att man måste raida hela tiden och få stats så att man kan bli bättre )

Förresten sammanträffande... blev jag erbjuden en char med Violet proto drake på eran server..( anarchronos var det ? ) .. men jag spelar ju inte längre så.. annars hade det ju varit väldigt roligt :)

Last edited:

Merovingian

Guest
Haha, menar du att det är en rolig server att spela på ??
Jag vet en som spelar där och han säger att nästan ingen vet vad de gör där.. sk " Noob Server "..

Hördu du, jag har aldrig hävdat varken eller. Det fanns mer än gott om tid att föreslå realm för SH-guilden, men indolensen sken med sin närvaro. Någon föreslog en n00b-server och jag svarade med ett förslag på det, varpå det godkändes av flera.

Take it or leave it.

För att vidare svara på din fråga utanför resonemanget:
Ja, jag tycker det är en rolig server att spela PVE på. N00bsen är i sin okunskap ödmjuka. Men sen är jag en sån som tycker det är kul att hjälpa andra i sitt spelande, så länge man har trevligt. Och det har man.

Last edited:

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Hördu du, jag har aldrig hävdat varken eller. Det fanns mer än gott om tid att föreslå realm för SH-guilden, men indolensen sken med sin närvaro. Någon föreslog en n00b-server och jag svarade med ett förslag på det, varpå det godkändes av flera.

Take it or leave it.

För att vidare svara på din fråga utanför resonemanget:
Ja, jag tycker det är en rolig server att spela PVE på. N00bsen är i sin okunskap ödmjuka. Men sen är jag en sån som tycker det är kul att hjälpa andra i sitt spelande, så länge man har trevligt. Och det har man.
Jo tyckte bara det var roligt med just Anarchronos när jag som sagt blev erbjuden att få en lvl 80 med Violet proto drake där ( ja min favorit sak i wow var mounts och flyga runt och visa upp dem ) :D

Vi startade nya chars. :näsblod
Hurr... Jo jag förstår..... Har levlar upp alla chars till lvl 20 för att testa varje klass fast jag förtsatte bara med Druiden till 80... favoriten !! :)

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen
men haha, det är ju allra töntigaste att välja en "hardcore" server och sen bara landa någonstans mittemellan. Känns inte riktigt som att SH-guildet skulle bli världsledande raidguild heller.

Så vad spelar det för roll? Bättre med laidback stämning och ha roligt istället för att slava i en raid med personer som är mellan 20 och 40 och redan bittrare än dom 90åriga vietnam-veteranerna.

Jag tror vi slutar där.

Spelet blir inte bättre än vad du gör det till.

Gejm ånn!

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
ЯK;4484969 skrev:
men haha, det är ju allra töntigaste att välja en "hardcore" server och sen bara landa någonstans mittemellan. Känns inte riktigt som att SH-guildet skulle bli världsledande raidguild heller.

Så vad spelar det för roll? Bättre med laidback stämning och ha roligt istället för att slava i en raid med personer som är mellan 20 och 40 och redan bittrare än dom 90åriga vietnam-veteranerna.

Jag tror vi slutar där.

Spelet blir inte bättre än vad du gör det till.

Gejm ånn!

:fakta

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hur går det för er. Har bara sett två stycker online hittills. Sno på nu! En annan är redan level 15 och vill leka i RFC och Wailing Caverns. :eek:

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag är lite sugen på att köpa en månads speltid eller nåt, det var ett år sen sist ungefär. Borde jag? Och spela på SH-servern då givetvis med fräsch och fin char.

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Hoj
;)
Jo, det bidde ny char, en priest som heter Plåster. :hej

ååh nej nu har du fastnat i träsket igen..

Jag vill spela igen men då fastar man
...:brinnerup

Finns inget roligare än att flyga runt och följa efter low levels... :tungan

Men men man kan alltid börja till nästa expansionen släpper.. då blir alla jämn-starka igen

Jag väntar på en Super dator till julen så jag vill inte börja med wow igen för då blir man så fast.. Blir att spela Crysis & andra tunga grafik spel hela tiden då... :)

Fast någon gång kanske man återvänder... :död

Förresten ingen annan som spelar Crysis ?.. Skulle behöva en Duglig squad som vet vad expertis innebär hehe ! :)..

Skype + Crysis + Teamwork = :yoparty

SweeT

Lånar hellre ut flickvännen än hojjen !
Gick med
20 Feb 2009
Hoj
Yamaha yzf R6 -00
Nöööööööööööööööööööööööööördar AVLID !!! :huvet

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
Nöööööööööööööööööööööööööördar AVLID !!! :huvet

Jag kan inte låta bli att hugga på din krok!! :D
Jag finner det alltid lika spännande när folk kastar sig med uttrycket nörd om folk som spelar wow.
Vad innebär det att vara en nörd?? :confused:

Enligt Wikipedia* (jaja, men dock):
"Den yttersta stereotypen av en nörd är en mager tonårskille med finnar och glasögon, som är extremt intresserad och kunnig när det gäller teknik - i synnerhet datorer."
Vidare:
"...nördar är fula, klär sig töntigt och inte kan föra sig socialt."

Senaste siffran jag läste var att 11.5 miljoner människor spelar World of Warcraft. Fler än Sveriges befolkning. Spelet är online, vilket innebär att 11,5 miljoner människor är extremt sociala.**

Medelåldern på WoW-spelaren beräknas till 28 år, vilket också avviker från den allmänna bilden av en nörd. Fjortisar, känn er i minoritet.*** :)

Tyck vad du vill om spelet och spelarna, men att kalla oss för nördar känns bara förlegat. Vi är helt vanliga människor, som gillar ett spel. Precis som både du och jag gillar att köra hoj.
Är du nörd eller?? :va

Källor:
*
**

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati