Anachronos laggar idag!
ja o som in i helvete. gav upp ganska fort.
Omg jag såg en snygg tjej som raidade på nätcafet igår!!!!
Skönt att det inte bara var hos mig. Höll på att fnatta ur på Comhem, tills jag testade en annan realm.
En får spela med en av sina alternativa.
Anachronos laggar idag!
Haha, menar du att det är en rolig server att spela på ??
Jag vet en som spelar där och han säger att nästan ingen vet vad de gör där.. sk " Noob Server "..
Förresten RFC.. menar du Rage Fire Chasm ?? det är väll en LEVEL 15 instans??
Jo tyckte bara det var roligt med just Anarchronos när jag som sagt blev erbjuden att få en lvl 80 med Violet proto drake där ( ja min favorit sak i wow var mounts och flyga runt och visa upp dem )Hördu du, jag har aldrig hävdat varken eller. Det fanns mer än gott om tid att föreslå realm för SH-guilden, men indolensen sken med sin närvaro. Någon föreslog en n00b-server och jag svarade med ett förslag på det, varpå det godkändes av flera.
Take it or leave it.
För att vidare svara på din fråga utanför resonemanget:
Ja, jag tycker det är en rolig server att spela PVE på. N00bsen är i sin okunskap ödmjuka. Men sen är jag en sån som tycker det är kul att hjälpa andra i sitt spelande, så länge man har trevligt. Och det har man.
Hurr... Jo jag förstår..... Har levlar upp alla chars till lvl 20 för att testa varje klass fast jag förtsatte bara med Druiden till 80... favoriten !!Vi startade nya chars.
ЯK;4484969 skrev:men haha, det är ju allra töntigaste att välja en "hardcore" server och sen bara landa någonstans mittemellan. Känns inte riktigt som att SH-guildet skulle bli världsledande raidguild heller.
Så vad spelar det för roll? Bättre med laidback stämning och ha roligt istället för att slava i en raid med personer som är mellan 20 och 40 och redan bittrare än dom 90åriga vietnam-veteranerna.
Jag tror vi slutar där.
Spelet blir inte bättre än vad du gör det till.
Gejm ånn!
Jo, det bidde ny char, en priest som heter Plåster.
Nöööööööööööööööööööööööööördar AVLID !!!
Nöööööööööööööööööööööööööördar AVLID !!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|