World of Warcraft

Merovingian

Guest

Jag känner ännu värre än du, men inför TV-tittare.
Det betyder inte att jag flyger in i TV & hemmabiotråden och ollar entusiasterna i ansiktet med mina åsikter.
Folk ska göra det de tycker är kul. Det finns mycket utfyllnadstid och någon gång på något sätt måste man få koppla ur sig själv från verkligheten för att kunna fungera i längden som människa.
Du ger World of Warcraft mycket mer däng än förtjänt.
Missbrukare kan du ju klanka på bäst du vill. Men klanka då på missbruket som missbruk och inte bara på nyttjandet av ett specifikt spel.
Du får det att låta som varje lagd timme är en förlorad timme.
Det är kul. Så länge det är kul och man kan sköta sitt liv i övrigt är det inget missbruk. Det är bara kul. Det är ett intresse. Och det var ju tråkigt att det inte faller under dina kriterieramar för vad som kan kallas vettig aktivitet.
Vi andra kan bara rycka på axlarna och köra vidare.
Livet består av mycket dötid. Och dötid använder jag hellre till WoW än till äckel-TV, förutsatt att jag inte tecknar, läser eller gör annat ploj.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Verkar som att jag trampat på en öm tå här nånstans med tanke på responsen. Någon rusar dessutom till Blizzards undsättning trots att jag aldrig sagt nåt ont om dom. Tvärtom, jag beundrar dom. Grym affärsmodel och de har fått in en riktig femetta med Wow.

Väx upp. Nörderi, precis som jag skrev i mitt första inlägg. Ni vet lika bra som jag att ni borde göra nåt annat med alla timmar ni sitter och blir plufsiga framför datorn. Haha

Merovingian

Guest
Verkar som att jag trampat på en öm tå här nånstans med tanke på responsen.

Klart du får hård respons.
Jag kan ju bara tala för mig själv här och så vitt jag fungerar så tar jag bara kritik jag känner igen mig i eller upplever som befogad. All annan, dvs din, slår jag bort illa kvickt.
Du har tidigare gett intryck av att vara en reko kille, men nu när du kommer släpandes med sådana redundanta sätt att resonera varvat med respektlös inställning vet jag inte om jag tycker så längre.
Du kan, som de säger, gå och dra något gammalt över dig.
Låt oss hålla på och nörda runt för oss själva, så kan farfar sitta i sin gungstol och klaga på ungdomen på sin egen hemmaplan där ingen tar illa upp.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Vilken lvl är folk med sina chard på Anachronos? Plåster är bara lvl 9 ännu, men det går ju snabbt att åtgärda...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Verkar som att jag trampat på en öm tå här nånstans med tanke på responsen. Någon rusar dessutom till Blizzards undsättning trots att jag aldrig sagt nåt ont om dom. Tvärtom, jag beundrar dom. Grym affärsmodel och de har fått in en riktig femetta med Wow.

Väx upp. Nörderi, precis som jag skrev i mitt första inlägg. Ni vet lika bra som jag att ni borde göra nåt annat med alla timmar ni sitter och blir plufsiga framför datorn. Haha

Vad gör du på din fritid?

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).

Kan byta ut Blizzard mot WoW istället om det är bättre.
Klart man reagerar. Man är förbannat less på att höra "sitter framför datorn och är osociala", "WoW är beroendeframkallande", "skaffa ett liv", "väx upp" och så vidare. Om du tycker WoW är så förbannat tråkigt så ge fan i att läsa den här tråden och låt oss som faktiskt gillar spelet vara. Vad vi gör på vår fritid har du inte med att göra.

Vilken lvl är folk med sina chard på Anachronos? Plåster är bara lvl 9 ännu, men det går ju snabbt att åtgärda...

Lvl 16 här.

Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Är det inte kamphundstrådar han trollar i är det i spelaspelpåinternetztrådar. Han kan fan inte ha mycket till liv.

:rolleyes:

Bifogat

• feed_trolls.gif
    feed_trolls.gif
    6.3 KB · Visningar: 26

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Är det inte kamphundstrådar han trollar i är det i spelaspelpåinternetztrådar. Han kan fan inte ha mycket till liv.

:rolleyes:

Ja, jag har verkligen inget liv om man jämför med er woware.

Blir förvånad över att så många VUXNA kan sitta i timtals med sånt här. Ok, är man 18-20 så fine, men..... 25-30 plus? Allvarligt? Du har inte funderat på att testa lajv istället? Då kommer du iaf ut i naturen :)

[YOUTUBE-ID]aXSDJtM9Gmo&hl=sv&fs=1[/YOUTUBE-ID]

Ta med hojjen vetja. Du kanske kan motera ett drakhuvud i papier-maché rent utav!

Nu ska jag låta er lajvare vara ifred.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7

Blir förvånad över att så många VUXNA kan sitta i timtals med sånt här. Ok, är man 18-20 så fine, men..... 25-30 plus? Allvarligt? Du har inte funderat på att testa lajv istället? Då kommer du iaf ut i naturen :)

Ta med hojjen vetja. Du kanske kan motera ett drakhuvud i papier-maché rent utav!

Oho! Nu blev det personligt också. Vackert. :) Jag tar inte åt mig alls då jag inte spelar WoW så du får allt försöka bättre och igen.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*

Lajv... As kul att springa runt i skogen med svärd gjorda av latex och skrika "aha jag har kastat min kniv på dig, nu är du död!"

Vem ska växa upp egentligen.

Merovingian

Guest
Ja, jag har verkligen inget liv om man jämför med er woware..

Är man byggare för att man sågar en bräda?
Är man skogshuggare för att man fäller ett träd på sin tomt?

Det är ett spel. Vad exakt är det du inte fattar?
Jag kan förstå hur det kan upplevas som fanatiskt med all terminologi och snack, men du är så jävla way out of line och oinförstådd i dina arroganta inlägg att man kallnar inombords och tappar hoppet för mänskligheten när man läser dem.
Ingen är på riktigt så dum som du är just nu, så nåt måste ju vara allvarligt vrickat i ditt liv om du verkligen känner det nödvändigt att komma med sån förbannad bottenattityd och flejma. Vem är det som borde skaffa ett liv?
Folk lär ju verkligen ta dig på allvar, och dina föräldrar måste vara stolta.

Starstriker - Mannen som beter sig som en grinig 15-åring mot oliktänkande.
Admirabelt.

Last edited:

Starstriker

Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Verkar som om jag trampade på en massa ömma tår.

Har bara lite trist på jobbet, så jag tänkte bara se hur pass fanatiska ni woware är, och nu har jag fått svar på min fråga.

Ursäkta att jag lade mig i ert rollspelande. Ignorera mina inlägg och låt mig inte störa.

Merovingian

Guest

Har bara lite trist på jobbet, så jag tänkte bara se hur pass fanatiska ni woware är, och nu har jag fått svar på min fråga.

Ursäkta att jag lade mig i ert rollspelande. Ignorera mina inlägg och låt mig inte störa.

Du lär inte hitta någon här inne som gillar att bli förolämpad över huvud taget, WoW eller ej.
Detta fattar du alltså inte?

Ju mer du skriver, desto mer bevisar du hur pass dåligt insatt du är, och desto mindre kommer folk ta dig på allvar i framtiden.
Du bara utgår ifrån att folk rollspelar. Vad jag sett här inne gör ingen det.
Men det skiter ju du i, uppenbarligen.

Last edited:

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...

Ömma tår vet jag väl inte om det är här inne, folk försöker bara förklara för dig varför ditt resonemang inte går hem.

Ungefär som att du i valfri tråd på SH skulle skriva följande inlägg:
Men, asså, köra hoj? Väx upp för fan och köp någonting med 4 hjul.

Hur kan ni åka runt och slösa tid på att åka runt på vägarna utan att ens vara på väg någonstans istället för att vara hemma med er familj, städa huset eller putsa på tomten istället? Köra hoj är ju inte produktivt alls, jag kan förstå om man är 20 och gör det men 25-30. Kom igen?! Jag har dessutom hört att folk lägger upp till 4 timmar på att köra hoj och dessutom slösar bort massvis med tid i garaget för att inte tala om försäkringskostnader. Det ryktas till och med om folk som har valt hojen framför frun när hon sagt att han måste välja - hojen eller mig. :koko

Eftersom ni nu blev sura har ni bekräftat för mig att alla som kör hoj är dumma i huvudet.

Genomtänkt va? Tråden är en hoj-tråds motsvarighet till att försöka fixa en gemensam runda och in kommer en kille som snackar om Goldwings och pissar på alla...det är klart du inte kommer få en kram.

Väx upp nu och inse att folk har olika intressen och fyller sin fritid på olika sätt här i höst- och vintermörkret.

Ps. Nej, jag spelar inte WoW. Jag har inga ömma tår heller, men du verkar inte förstå att du beter dig lite respektlöst mot en hel grupp människor bara för att dom har en fritidssysselsättning du inte gillar.

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Hoj
Monster 900 -02

Jobbet? pfft... :va

På ritkigt? :brinnerup

Det finns nog bättre forum att flamea om du letar efter wow-fanatiker.
Säkert tom forum med endast rollspelande woware på.

Last edited:

Merovingian

Guest

Lvl 14 & 5.
Hur ska man göra för att kunna trejda mellan Horde och Alliance?
Nån får fan möta upp min Alliance-gubbe på Anachronos och mellanhanda mina Horde-gubbar guld. :mad:

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Hoj
Monster 900 -02
Lvl 14 & 5.
Hur ska man göra för att kunna trejda mellan Horde och Alliance?
Nån får fan möta upp min Alliance-gubbe på Anachronos och mellanhanda mina Horde-gubbar guld. :mad:

Man kan använda sig utav neutrala AH så som den i Booty Bay.
Lägg in nåt skräp hutlöst dyrt med din horde köp det med din ally.:tummenupp

Man kommer förlora lite g i AH avgift, men det är det enklaste sättet att flytta pengar mellan factions tror jag iaf.:va

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024