World of Warcraft

Merovingian

Guest
Teleport till UC, sen zepp till Ogr och promenad till Ratchet via Crossroads, därifrån båt till BB.

Tänkte först vara lite smart och ta en genväg och åka zepp från Ogr till Grom Gol och springa sista biten genom Stranglethorn, men när jag dött ungefär 15 gånger på lika många meter gav jag upp den idén. :rolleyes:

Nu är det köpt! :brynad

Du får gärna möta upp min BE runt deras hemmaplan ikväll.

Edit:
Fanns fler än vi som gjorde samma sak. 1 st linnen cloth för 600 G. :rofl

Last edited:

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Sjukt arg.
Min dator har börjat crasha igen när jag lirar... dessutom gick mitt gamecard ut i lördags. Så nu blir det till att installra om hela datornjäveln, sedan wow och sen pallra sig upp o köpa ett nytt card. fuuuu vista!!

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Sjukt arg.
Min dator har börjat crasha igen när jag lirar... dessutom gick mitt gamecard ut i lördags. Så nu blir det till att installra om hela datornjäveln, sedan wow och sen pallra sig upp o köpa ett nytt card. fuuuu vista!!

:confused::confused::confused:
VisaMaster.jpg

Nu är det köpt! :brynad

Du får gärna möta upp min BE runt deras hemmaplan ikväll.

Edit:
Fanns fler än vi som gjorde samma sak. 1 st linnen cloth för 600 G. :rofl

Eventuellt är det mek-kväll med husabergen idag, men isf skickar jag med posten innan jag åker.

Last edited:

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
Sådär nu har man startat upp vintertidsfördrivet igen. Va sjuk som en hund o kunde inte ta mig till garaget för o puttsa så det blev datorn istället :D

Har gjort en char med o får se hur mkt jag spelar, har andra gubbar o lvla men har inga polare kvar på dom servrarna så jag kan lika gärna lira lite med er.

Blev en Belf priest vid namn HoliDriver :yoparty

Last edited:

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Hoj
Z1000 -09
Även jag startade upp mitt tidsfördriv nu under vintern. Blev direkt inbjuden till min gamla guild och blir väl att börja raida så snart som möjligt får hoppas att mina 4/5 T8.5 håller måttet i de nya istancerna.

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Förbannad massa överjobb just nu så jag hinner inte! :mad:

klaga inte. jag har suttit hela j*vla dan o installerat om datorn, och nu när jag äntligen verkar ha fått det att funka blir den överhettad ochdör. går inte att starta igen. kan tillägga att hallows end tar slut på lördag och jag behöver två grejjer från Headless Horseman till min alt för att få titeln.... AAAAAARG. :mad::mad::mad::mad::mad: :gråta

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Hoj
Z1000 -09
klaga inte. jag har suttit hela j*vla dan o installerat om datorn, och nu när jag äntligen verkar ha fått det att funka blir den överhettad ochdör. går inte att starta igen. kan tillägga att hallows end tar slut på lördag och jag behöver två grejjer från Headless Horseman till min alt för att få titeln.... AAAAAARG. :mad::mad::mad::mad::mad: :gråta

Köp en extra fläkt och städa ur datorn på damm. Men var försiktig när du gör det!

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Köp en extra fläkt och städa ur datorn på damm. Men var försiktig när du gör det!

Äääh lite stryk tål den. När min kompis dator hela tiden dog av överhettning så öppnade vi den och drog över den med dammsugaren medans den fortfarande var igång. Sen var den igång i flera dagar i streck utan problem. :banana

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Hoj
Ingen
Äääh lite stryk tål den. När min kompis dator hela tiden dog av överhettning så öppnade vi den och drog över den med dammsugaren medans den fortfarande var igång. Sen var den igång i flera dagar i streck utan problem. :banana

Ett under att den funkade efter det. Men annars så kan damm göra grym skillnad vad det gäller temperaturer.

Moonglade blev taggad som "New Players" på status idag...eller förrgår... eller dagen innan dess... tycker alla kan starta om där så slipper jag lvla :)

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Tryckluft på burk och en dammsugare så har du problemet löst. När jag känner mig överseriös använder jag tops också.

Merovingian

Guest
ЯK;4491763 skrev:
Moonglade blev taggad som "New Players" på status idag...eller förrgår... eller dagen innan dess... tycker alla kan starta om där så slipper jag lvla :)

Eller inte.. :rofl

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
ЯK;4491763 skrev:
Ett under att den funkade efter det. Men annars så kan damm göra grym skillnad vad det gäller temperaturer.

Brukar faktiskt passa på att damsuga i datorn när jag ändå dammsuger mitt rum. Har alltid överlevt utan problem.

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Hoj
Z1000 -09
Brukar faktiskt passa på att damsuga i datorn när jag ändå dammsuger mitt rum. Har alltid överlevt utan problem.

Ja absolut klarar den av att bli dammsugad. Men du kan ju inte ro runt med dammsugaren som en elvisp där inne och stöta till kretsar, motstånd och kondensatorer. Man får som sagt ta det lite försiktigt om man är rädd om grejerna.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln