Jamen dåså. Anachronos är det som gäller, har du lite att göra i helgen är du ikapp resten på nolltid.
kan någon bara skjuta mig?
MORR...!! Fick fixat datorn, bytte från vista till XP också när jag ändå var igång. installerade wow under hela dagen, körde o köpte att game card och aktiverade det... nog fan funkar itne wow eftersom det inte finns några drivrutiner till mitt grafikkort för XP... kan någon bara skjuta mig?
ЯK;4493036 skrev:Hur kan det inte finnas? Såvida du inte har något riktigt udda så finns det alltid referens-drivisar.
Finns i stort sätt bara två grafikkorts-typer/märken. Det är Nvidia eller ATi.
www.nvidia.com eller www.amd.com (ati)
gl hf.
ATI Mobility Radeon HD 2400. Finns inte till XP, endast till Vista, vad jag märkt.´, och vad LG's support svarade mig...
Det verkar faktiskt som att AMD inte släppt nån officiell driver till xp för just Mobility HD2400... Men det finns ju alternativ, det borde funka med Omegas eller DNAs moddade drivers.
ATI Mobility Radeon HD 2400. Finns inte till XP, endast till Vista, vad jag märkt.´, och vad LG's support svarade mig...
det borde funka med Omegas eller DNAs moddade drivers.
Det finns folk som gör egna ändringar i de officiella drivrutinerna från ATi och nVidia i syfte3 att få ur mer prestanda. Resultatet lägger de upp på nätet så att fler kan använda dem och bland entusiasterna är (eller brukade vara åtm) det mer regel än undantag att använda dem. Omega och DNA är två sådana tweakade drivrutiner.
Testa:
http://www.omegadrivers.net/ati_winxp.php
eller
http://downloads.guru3d.com/Videocards----ATI-Catalyst-(Modified)_c24.html
Hm, inte jättefräsha nån av dem ser jag nu, men en driver som är ett år gammal är bättre än ingen alls.
tack, men just nu vägrar min dator att starta överhuvudtaget. Har jag operativskivan i så hittar den inte NTLFR-filen, och har jag inte skivan i så får jag bara error message "operativsystemet kan inte startas". Underbart. Blir väl till att köpa ny hårddisk då... jag HATAR datorer.
Nån som har bra uppkoppling och en bra dator till salu?
När tänkte du köra?
Loggar in nu.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024