WoW - World of Warcraft

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
En bra dag för Skalis på stormscale. Dödade Lucifron, Magmadar och Onyxia, samt köpte en epic mount. Inga epics för mig dock, hade för lite dkp :(
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Skalman skrev:
En bra dag för Skalis på stormscale. Dödade Lucifron, Magmadar och Onyxia, samt köpte en epic mount. Inga epics för mig dock, hade för lite dkp :(

Skaplig runda. Längtar tills jag blir lite högre lvl och kan hänga med på de där turerna. Har börjat med mitt mage-set iaf och uppdaterade just min stav 15 lvls. Dumt att vara kvar på lvl 34 vapen när man är 52 :)
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Går detta att spela gratis på något vis eller måste man betala? Svar via PM uppskattas.
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Så här ser jag ut btw när jag kör instanser. Full Beaststalker set och Barbarous blade (54dps, +60atkpwr, +1%crit). Dödade en MC-boss till idag (Gehennas), flyter på bra för tillfället :D
 

Bifogat

  • skalis_wow.jpg
    skalis_wow.jpg
    115.4 KB · Visningar: 69

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Skalman skrev:
Så här ser jag ut btw när jag kör instanser. Full Beaststalker set och Barbarous blade (54dps, +60atkpwr, +1%crit). Dödade en MC-boss till idag (Gehennas), flyter på bra för tillfället :D

Nice. Själv har jag bara kommit upp i level nog för att bära en del av mitt mage-set och det är bracers men såhär ser jag ut just nu.

Trolltyg_.jpg
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Server: The Maelstrom
Ras/Prof: Tauren/Druid (42)
Namn: Juhanni

Server: The Maelstrom
Ras/Prof: Troll/Mage (32)
Namn: Tragashi

Har spelat en del under semestern men nu när jobbet började igen känns det jobbigt att komma igång igen.
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Jag fick pm ifrån GM igår och tvingades till att byta mitt namn pga namepolicies

Så numera är Trolltyg bytt mot Trôlsy. Har nått 56 i lvl so far
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Nu blev jag nyfiken. Vilka namepolicies gör att Trolltyg är förbjudet men att Trôlty och Gnfghrmagarg är tillåtet? :confused:
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
SSB skrev:
Nu blev jag nyfiken. Vilka namepolicies gör att Trolltyg är förbjudet men att Trôlty och Gnfghrmagarg är tillåtet? :confused:
Jag med... låter ju helskumt?

betyder trolltyg åsnefitta på ngt annat språk? :va

Sen ser man ju flera personer springa runt med ö i namnen... hur lätt för en engelsman eller amerikan är det att skriva det namnet?
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Skalman skrev:
Så här ser jag ut btw när jag kör instanser. Full Beaststalker set och Barbarous blade (54dps, +60atkpwr, +1%crit). Dödade en MC-boss till idag (Gehennas), flyter på bra för tillfället :D

MC är roligt. :) 'Tyvärr' har vi flyttat vidare till BWL och det är inte.. Lika roligt. :död
 

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Ort
Ute i skogen..
Hoj
Ingen...
oXydex skrev:
Jag fick pm ifrån GM igår och tvingades till att byta mitt namn pga namepolicies

Så numera är Trolltyg bytt mot Trôlsy. Har nått 56 i lvl so far


Trolltyg, låt mig gissa..bloodscalp! sett dig ett par ggr
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
tycon1 skrev:
Trolltyg, låt mig gissa..bloodscalp! sett dig ett par ggr

Gissa vidare. Jag är på Argent Dawn =)

Ni andra ang namn så är faktiskt Trolltyg taget ifrån en film så jag förstod att det kunde gå så här. Trolltyg i tomteskogen heter filmen för övrigt. Hade varit roligare om man sluppit byta efter 2-3 månader med gubben då man fått lite vänner som kan bli förvirrade. Speciellt då det är en Rollspelsrealm där man bygger kontakter på lite annat sätt än på en PvP-realm

Trôlsy vet jag ännu inte om de klagar på men det andra namn som nån nämnde där uppe är inte tillåtet då det faller under deras namnplicy att inte använda ord som är gibberish = skitsnack på tangentbordet. Hade en sådan karaktär oxå nämligen som han nämde och den hette något i stil med Hyukonysuy vilket inte gillades. de har dock inte forserat byte av den än. Skiter i vilket dock för den är lvl 6.
 

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
Hejsan!

Ingen som spelar på Burning Blade (PVP)?
Jag är iaf Undead Warrior, endast level 6 hehe, spelat i några timmar å märker att det är starkt beroende framkallande!
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
pogo skrev:
Hejsan!

Ingen som spelar på Burning Blade (PVP)?
Jag är iaf Undead Warrior, endast level 6 hehe, spelat i några timmar å märker att det är starkt beroende framkallande!

Uj om du bara visste. Min första karaktär slängde jag (pga PvP som inte va min grej) och den hade jag lirat ca 17 dagar med tror jag. Nu har jag den här nya som är uppe i 15. Så du har några timmar kvar som sagt men välkommen in i träsket
 

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
oXydex skrev:
Uj om du bara visste. Min första karaktär slängde jag (pga PvP som inte va min grej) och den hade jag lirat ca 17 dagar med tror jag. Nu har jag den här nya som är uppe i 15. Så du har några timmar kvar som sagt men välkommen in i träsket
Okej! Men kan du förklara vad den stora skillnaden mellan PVP och Normal är? Eller vad heter den 3e? PVP står ju för Player v. Player. Men vadå? Märker inte att jag duellerar mer eller mindre än på en Normal server?
är jag bara trög?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
grejen med pvp är att när du är i den level så att du kommer på contested territory så kommer det hela tiden lvl 60 killar och dödar dig bara för att dom kan. Ilskan och irritationen är oändlig. Annars så måste pvp vara aktiverat för att man ska kunna anfalla horde (ifall man nu är alliance) bara utan vidare.
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
pogo skrev:
Okej! Men kan du förklara vad den stora skillnaden mellan PVP och Normal är? Eller vad heter den 3e? PVP står ju för Player v. Player. Men vadå? Märker inte att jag duellerar mer eller mindre än på en Normal server?
är jag bara trög?

PvP = Du är alltid attackbar så fort du lämnar "hometown"
Normal/RP = Du väljer själv när du vill bli attackerad genom att aktivera PvP eller själv attackera en som är PvP enable.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top