tycon1
nkka
Fan suttit i kö till bloodscalp i över 30min nu...VILL JU SPELA!!!
Skalman skrev:En bra dag för Skalis på stormscale. Dödade Lucifron, Magmadar och Onyxia, samt köpte en epic mount. Inga epics för mig dock, hade för lite dkp
Skalman skrev:Så här ser jag ut btw när jag kör instanser. Full Beaststalker set och Barbarous blade (54dps, +60atkpwr, +1%crit). Dödade en MC-boss till idag (Gehennas), flyter på bra för tillfället
Jag med... låter ju helskumt?SSB skrev:Nu blev jag nyfiken. Vilka namepolicies gör att Trolltyg är förbjudet men att Trôlty och Gnfghrmagarg är tillåtet?
Skalman skrev:Så här ser jag ut btw när jag kör instanser. Full Beaststalker set och Barbarous blade (54dps, +60atkpwr, +1%crit). Dödade en MC-boss till idag (Gehennas), flyter på bra för tillfället
oXydex skrev:Jag fick pm ifrån GM igår och tvingades till att byta mitt namn pga namepolicies
Så numera är Trolltyg bytt mot Trôlsy. Har nått 56 i lvl so far
tycon1 skrev:Trolltyg, låt mig gissa..bloodscalp! sett dig ett par ggr
pogo skrev:Hejsan!
Ingen som spelar på Burning Blade (PVP)?
Jag är iaf Undead Warrior, endast level 6 hehe, spelat i några timmar å märker att det är starkt beroende framkallande!
Okej! Men kan du förklara vad den stora skillnaden mellan PVP och Normal är? Eller vad heter den 3e? PVP står ju för Player v. Player. Men vadå? Märker inte att jag duellerar mer eller mindre än på en Normal server?oXydex skrev:Uj om du bara visste. Min första karaktär slängde jag (pga PvP som inte va min grej) och den hade jag lirat ca 17 dagar med tror jag. Nu har jag den här nya som är uppe i 15. Så du har några timmar kvar som sagt men välkommen in i träsket
pogo skrev:Okej! Men kan du förklara vad den stora skillnaden mellan PVP och Normal är? Eller vad heter den 3e? PVP står ju för Player v. Player. Men vadå? Märker inte att jag duellerar mer eller mindre än på en Normal server?
är jag bara trög?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |