Absolut!Då är det alltså bara en tidsfråga innan han blir förklarad som "ovärdig" världsmästare av SH-expertisen...?
Absolut!Då är det alltså bara en tidsfråga innan han blir förklarad som "ovärdig" världsmästare av SH-expertisen...?
Grattis till Max
5 segrar fick han ihop, en mindre än Melandri och 10 färre än Checa 2010.
Då är det alltså bara en tidsfråga innan han blir förklarad som "ovärdig" världsmästare av SH-expertisen...?
Jag tror att de flesta hade sett Sykes som en "värdigare" vinnare eftersom han varit ett utropstecken den här säsongen. Biaggi har varit lite väl anonym, men det gäller att ta poäng och det var Biaggi bäst på!För att inte tala om vad som hade hänt om Biaggi slutat sexa i sista racet och Sykes blivit mästare med något ynka (halvt?) poängs marginal, och det med bara 4 segrar!
Jag tror att de flesta hade sett Sykes som en "värdigare" vinnare eftersom han varit ett utropstecken den här säsongen. Biaggi har varit lite väl anonym, men det gäller att ta poäng och det var Biaggi bäst på!
Spänningen kunde man inte klaga på...satan vad spännande ända in i kaklet
Spänningen kunde man inte klaga på
Någon mer än jag som noterade att Guintoli inte använde koppling alls i race 1? Inte ens vid nedväxlingarna.
Vann de någon annan serie?Aprilia is on top of the world...
Någon mer än jag som noterade att Guintoli inte använde koppling alls i race 1? Inte ens vid nedväxlingarna.
Vann de någon annan serie?
Jag avsåg 2012 så klartInte nu när 125 och 250 gp är nedlagt,, annars var dom hyggligt dominanta där
Näe, det räcker väl med VM för att vara på topp... Fast å andra sidan kan man nog gissa att de lär hamna nånstans runt 1&2 i CRT reglementet.Vann de någon annan serie?
BigRed vill gärna få det till att RSV4 är en kanonhoj men det verkar bara gå att vinna med den i WSBK-utförande = inte mycket original.Näe, det räcker väl med VM för att vara på topp... Fast å andra sidan kan man nog gissa att de lär hamna nånstans runt 1&2 i CRT reglementet.
Vad menar du?Men vad har hänt med dig.... börjar du tycka om de här ubertunga maskinerna?
BigRed vill gärna få det till att RSV4 är en kanonhoj men det verkar bara gå att vinna med den i WSBK-utförande = inte mycket original.
Vad menar du?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari