WSBK/WSS- 2007 - Philip Island Round 2

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2796244 Hur kan man inte gilla Toseland? Han är ung, vältränad, snygg och spelar piano som han aldrig gjort annat. Och på toppen av det är han världens snabbaste superbikeförare :)

;)
Precis. Alla incitament för att ogilla snubben. Ogillar honom även för att han är britt och hypas något överdjävulskt av engelsk mc-media, typ som att han skulle vara världens bästa SBK-förare....
Fnissar lite varje gång över att Barros avrådde honom från att ta D´Antin Ducati platsen för atts edan själv signa för dem. :hihi

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Och på toppen av det är han världens snabbaste superbikeförare :)

;)
Läs mer mail och snacka mindre skit, gubbe :mad:

Nä, han imponerar verkligen. Ingen snygg körstill, men snabb är han.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Läs mer mail och snacka mindre skit, gubbe :mad:

Nä, han imponerar verkligen. Ingen snygg körstill, men snabb är han.

Jag har absolut läst mina mail. Det ska bli lite aktion snarast. Jobbar dock så skjortan står rätt ut och all mygeltid man kan få loss går till inlägg på SH ;)

sandstream

Guest
Precis. Alla incitament för att ogilla snubben. Ogillar honom även för att han är britt och hypas något överdjävulskt av engelsk mc-media, typ som att han skulle vara världens bästa SBK-förare....
Han ÄR en av världens bästa SBK-förare :fakta
Hur folk ser ut och vad de gör på sin fritid känns mindre relevant.

Å vad jag skulle njuta på söndagmorgon om han körde ifrån Biaggi :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Toseland: Var OK för mig tills jag hörde/såg honom spela piano och sjunga det värsta smörsångardravlet sen Gunnar Wiklund var i farten.

Visst, killen kan köra knarr men "musicerandet" berövade honom alla sympatier!
Nu börjar det hetta till! Har du länk?

:D

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Fnissar lite varje gång över att Barros avrådde honom från att ta D´Antin Ducati platsen för atts edan själv signa för dem. :hihi

Dessutom har jag hört att han gillar att citera Shakespeare, binda blomsterbuketter, leda gamla damer över gatan och jobbar idéellt i Afrika under offseason.

Jag kommer att tänka på avsnittet i Uggly Betty när Sofia ska göra Daniel avundsjuk och presenterar din fejkade pojkvän Hunter som är en Mr Perfect.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Dessutom har jag hört att han gillar att citera Shakespeare, binda blomsterbuketter, leda gamla damer över gatan och jobbar idéellt i Afrika under offseason.

Jag kommer att tänka på avsnittet i Uggly Betty när Sofia ska göra Daniel avundsjuk och presenterar din fejkade pojkvän Hunter som är en Mr Perfect.

Han är definitionen av mr perfekt. En renessansman, en härförare, en titan. Och dessutom kommer han ta sin andra superbiketitel i år!

sandstream

Guest
Han är definitionen av mr perfekt. En renessansman, en härförare, en titan. Och dessutom kommer han ta sin andra superbiketitel i år!
Äh, han har inte suck mot tjejsaren ;)

Nu börjar det hetta till! Har du länk? :D
Letade på Youtube men hittade inte inslaget från Eurosport, kanske finns på deras sajt.

Hittade den här istället, ser ut att vara en rolig bana:
http://www.youtube.com/watch?v=_DvEgu4ngiY

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Han är definitionen av mr perfekt. En renessansman, en härförare, en titan.
Av någon anledning kommer jag att tänka på att jag aldrig sett dig med en tjej :va :D

Han är duktig, han kommer att ta en hedrande silver- eller bronsmedalj.

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Faktumet att Toseland verkar vara en sån Mr. Perfect in i det yttersta gör att jag har svårt att inte gilla honom!
Det verkar om än extremt faktiskt äkta och med en grund av självförtroende, till skillnad från vissa andra Stomatol-leenden med smeknamn som inte kan vara annat än påhittade av Ali G.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2796586 Faktumet att Toseland verkar vara en sån Mr. Perfect in i det yttersta gör att jag har svårt att inte gilla honom!
Det verkar om än extremt faktiskt äkta och med en grund av självförtroende, till skillnad från vissa andra Stomatol-leenden med smeknamn som inte kan vara annat än påhittade av Ali G.
Han är så perfekt att han bara måste ha någon vidrig perversion, typ spela pianoballader a la Elton John. :zpy

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Han är så perfekt att han bara måste ha någon vidrig perversion, typ spela pianoballader a la Elton John. :zpy
Seså, sans och reson. Du är inne på en farlig väg som leder hela vägen till värmland. Vi dömer honom efter hans prestationer på banan, inte efter utseende och eventuella musikaliska perversioner :mattias

Jag får dock lyfta Toseland till en tippad pallplats i helgen. Mina tre pallkandidater är Biaggi, Bayliss och Toseland. Corser får maka på sig.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2796883 Seså, sans och reson. Du är inne på en farlig väg som leder hela vägen till värmland. Vi dömer honom efter hans prestationer på banan, inte efter utseende och eventuella musikaliska perversioner :mattias

Jag får dock lyfta Toseland till en tippad pallplats i helgen. Mina tre pallkandidater är Biaggi, Bayliss och Toseland. Corser får maka på sig.
Jaja. Han blir inte mästare ändå. :mad:

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Seså, sans och reson. Du är inne på en farlig väg som leder hela vägen till värmland. Vi dömer honom efter hans prestationer på banan, inte efter utseende och eventuella musikaliska perversioner :mattias

Vad tror ni om Nieto då? Pallar han att hålla tempo ett helt race igenom ?
Han har ju definitivt farten att hänga med toppen.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2796917 Vad tror ni om Nieto då? Pallar han att hålla tempo ett helt race igenom ?
Jag säger som Corser.

"The days of worrying about being fastest on a Friday are long gone for me."

Neito är inte med hela vägen in, femma kanske.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
tillåt mig asgarva, inte vill ha poängen,, nänä..

EDIT, läs space röda... det jag kommenterade

Hm! ja d såg ju onekligen lite konstigt ut..Hade helt enkelt den sista delen av intervjun på läppen "We'd like to think that this round is where it turns around for us, because we go well here". men citerade enbart början av samma intervju.Sånt suger ... pung :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Hm! ja d såg ju onekligen lite konstigt ut..Hade helt enkelt den sista delen av intervjun på läppen "We'd like to think that this round is where it turns around for us, because we go well here". men citerade enbart början av samma intervju.Sånt suger ... pung :)

:tummenupp :)

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Vad tror ni om Nieto då? Pallar han att hålla tempo ett helt race igenom ?

Nieto är en sån förare som gjorde en bra säsong i 250 och sen gick in i väggen, precis som Rolfo och Poggiali. Kanske sitter det i huvudet och kanske kan han ta sig tillbaka, han har ju bevisligen kört skitfort.

Men nej, ingen pallplats denna gång i ala fall. Dessutom kör han ju Kawasaki.....

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...