Tror snarare han får det tuffare än i fjol, eller menar du Corser?2781147Tror att Troy visar var skåpet ska stå från start i år!!![]()
Det var första kvalet, andra körs imorgon. Toseland var snabbast på friträningen.2781138När körs nästa kval? Eller var det det andra?
Det var första kvalet, andra körs imorgon. Toseland var snabbast på friträningen.
Förvisso men jag tror inte han tar totalen i år, 2004 var ju fältet tunnt och han dominerade inte men som du säger är han stabil och ofta på pallen.2781201Toseland blir nog farlig i totalen i år. Lite som när han vann 2004. (och när hayden vann GP)
Koncept: Vinn ibland, stå på pallen nästan jämt!
Någon som är förvånad?2781219Ser inte ut som att Kawasaki kommer att hänga med i år heller men annars är det ju rätt bra fördelning i toppen mellan tillverkarna.
Förvisso men jag tror inte han tar totalen i år, 2004 var ju fältet tunnt och han dominerade inte men som du säger är han stabil och ofta på pallen.
På så vis var det en lysande säsong, kassa Pirellidäck hjälpte till också.2781223Även om man ser på WSBK2004 i GP-hänseende så kanske det inte var så kompetent line-up, men var den bästa TV-underhållningen som jag sett sedan jag kollade på 500 89-93! Alla klasser inräknade. Ska ni ha någon DVD. Köp WSBK 2004. Krig är rätt ord!
På så vis var det en lysande säsong, kassa Pirellidäck hjälpte till också.![]()
Det har ju visat sig vara ett bra drag av FSG, med dåliga menade jag att det sladdade lika illa för alla.2781231Lika för alla iaf.... "nästan bättre"
Jag antar att du inte alls räknar med den stackars MV:n som verkar vara mer snygg än snabb. Har han fabriksstöd?Ser inte ut som att Kawasaki kommer att hänga med i år heller men annars är det ju rätt bra fördelning i toppen mellan tillverkarna.
Jag antar att du inte alls räknar med den stackars MV:n som verkar vara mer snygg än snabb. Har han fabriksstöd?
Men fortfarande saknar han ca 4 sekunder till Kaworna som Sandis räknade som avhängda.Zaiser körde 2.04 på fria träningen och fick tekniska problem under kvalet så honom ska du nog inte räkna som långsam bara för att det inte ville sig på kvalet.
Förvisso men jag tror inte han tar totalen i år, 2004 var ju fältet tunnt och han dominerade inte men som du säger är han stabil och ofta på pallen.
Fast 2004 var de 22 anmälda och betydligt svagare topp. Visst är det trist med allt för tunna startfält men toppen är ju bättre än den kanske någonsin varit.2781379Tycker startfältet ser tunt ut i år. Ser iofs rätt bra ut till plats 14, sen är det ju ett jättehopp neråt.
Tycker det blir lite tråkigt om wsbk följer motogp med för få startande.
Det har kan ju bli hur kul som helst, Nitrosan och Kejsaren i vild fight kanske? Bayliss får gärna blanda sig i där också.....![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |