WSBK/WSS- 2007 - Qatar Round 1

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2781201 Toseland blir nog farlig i totalen i år. Lite som när han vann 2004. (och när hayden vann GP)

Koncept: Vinn ibland, stå på pallen nästan jämt!
Förvisso men jag tror inte han tar totalen i år, 2004 var ju fältet tunnt och han dominerade inte men som du säger är han stabil och ofta på pallen.

sandstream

Guest
Ser inte ut som att Kawasaki kommer att hänga med i år heller men annars är det ju rätt bra fördelning i toppen mellan tillverkarna.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Förvisso men jag tror inte han tar totalen i år, 2004 var ju fältet tunnt och han dominerade inte men som du säger är han stabil och ofta på pallen.

Även om man ser på WSBK2004 i GP-hänseende så kanske det inte var så kompetent line-up, men var den bästa TV-underhållningen som jag sett sedan jag kollade på 500 89-93! Alla klasser inräknade. Ska ni ha någon DVD. Köp WSBK 2004. Krig är rätt ord!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2781223 Även om man ser på WSBK2004 i GP-hänseende så kanske det inte var så kompetent line-up, men var den bästa TV-underhållningen som jag sett sedan jag kollade på 500 89-93! Alla klasser inräknade. Ska ni ha någon DVD. Köp WSBK 2004. Krig är rätt ord!
På så vis var det en lysande säsong, kassa Pirellidäck hjälpte till också. :D

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Det har kan ju bli hur kul som helst, Nitrosan och Kejsaren i vild fight kanske? Bayliss får gärna blanda sig i där också.....:)

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Jag antar att du inte alls räknar med den stackars MV:n som verkar vara mer snygg än snabb. Har han fabriksstöd?

Zaiser körde 2.04 på fria träningen och fick tekniska problem under kvalet så honom ska du nog inte räkna som långsam bara för att det inte ville sig på kvalet.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Zaiser körde 2.04 på fria träningen och fick tekniska problem under kvalet så honom ska du nog inte räkna som långsam bara för att det inte ville sig på kvalet.
Men fortfarande saknar han ca 4 sekunder till Kaworna som Sandis räknade som avhängda.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r

Tycker startfältet ser tunt ut i år. Ser iofs rätt bra ut till plats 14, sen är det ju ett jättehopp neråt.
Tycker det blir lite tråkigt om wsbk följer motogp med för få startande.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2781379 Tycker startfältet ser tunt ut i år. Ser iofs rätt bra ut till plats 14, sen är det ju ett jättehopp neråt.
Tycker det blir lite tråkigt om wsbk följer motogp med för få startande.
Fast 2004 var de 22 anmälda och betydligt svagare topp. Visst är det trist med allt för tunna startfält men toppen är ju bättre än den kanske någonsin varit.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...