Imorgon är superpole som visas live på wordsbk.tv (samarbete med worldsbk.tv, de vill ha fler som betalar för tjänsten. Jag testar den just nu och den verkar funka helt ok!)
Race incidient.Torpeden från Japan får gärna käka grus och kanske starta en klubb med Butter.
Nej, ja äää inte bitter![]()
Vad körde Haga för hoj i MotoGP då? Den kanske mest svårkörda av alla MotoGP hojar...han hade inte kommit 14:e på en fullfabriks RC211V.2781781Haga lyckades med två imponerande 14:e placeringar i MotoGP. Var aldrig före Rossi. Före Biaggi en gång, Hayden två ggr. Men Hayden kom femma och Haga nådde aldrig ens en pallplacering.
Men visst är han en underhållande förare. Höll verkligen på honom innan dopbantningen. Vore kul om han äntligen lyckades hela vägen.
Haga är faktiskt en av de mest innovativa killarna när det gäller omkörningar, oavsett klass. Hans omkörningar i Siberia på PI och Rainey Corner på Laguna Seca har jag inte sett varken förr eller senare. Haydens omkörning var fin men problemet är att de kommer alldeles för sällan medan Haga bjuder på sådant i princip varje race.Avd: Förlöjligande eller vad du sa.. Haga har såklart sina kvaliteter. Det jag svarade på var just påståendet att: ingen gör omkörningar som Haga. Tog då ett eget exempel som brädar Haga tekniskt med hästlängder..
Han körde väl med McCoy som lyckades bättre? Men OK, jag medger att jag förträngt det mesta av Hagas MotoGP-dagar. Jag vill hellre minnas Hagas glansdagar på R7:an.Vad körde Haga för hoj i MotoGP då? Den kanske mest svårkörda av alla MotoGP hojar...han hade inte kommit 14:e på en fullfabriks RC211V.
Han stod på pallen i sitt första 500 race.
Både Foret o Riba skapligt högt upp. Hade inte riktigt väntat mig det. Speciellt inte Riba...
Dög inte mitt inlägg på sidan 2World Supersport Qatar - 1st Qualifying Times...
Det kommer att sluta med en volta på kåkenRace incidient.
Om du är så bitter ett år efter en incident du inte är inblandad i vill jag inte veta hur det blir om du är med om en race incident i Rookie 1000.
Imorgon är superpole som visas live på wordsbk.tv (samarbete med worldsbk.tv, de vill ha fler som betalar för tjänsten. Jag testar den just nu och den verkar funka helt ok!)
Så nu har du just sålt ett abonnemang![]()
Jag vet vem jag kommer att bli förbannad på om det inte funkar någon gång![]()
jag sitter och väntar på SuperPole 13:50 svensk tid och då kan jag berätta hur LIVE-servicen är. Jag har lite dålig uppkoppling så High-kvalite funkar inte utan bufferingproblem.2782232Så nu har du just sålt ett abonnemang![]()
Jag vet vem jag kommer att bli förbannad på om det inte funkar någon gång![]()
jag sitter och väntar på SuperPole 13:50 svensk tid och då kan jag berätta hur LIVE-servicen är. Jag har lite dålig uppkoppling så High-kvalite funkar inte utan bufferingproblem.
Jag väntar på rapport. Blev sugen igår och gick in på siten men det funkade dåligt med kraschande IE och buffringsproblem. Och även High tycker jag innebar låg upplösning. Jag hoppas att LIVE servicen håller annan klass.
Troy Corser är etta nu med en officiell 1.58.xx tid!! (iofs hög med 1.58.9).
Biaggi efter... hoppas han hittar tid någonstans.
Jag testade köra helskärm och visa det på TV och det såg helt OK ut. Såg ut som lokal-TV's sändningskvalite ungefär.2782580Är också nyfiken.
Sänds racen bara på hemsidan eller kan man tanka ner dem så man kan se dem på TVn? Vill ju inte precis sitta o kuckelura framför datorn hela racet med ett par cm stort fönster att glo på...
Idag får man se SuperPole kl13:50. Men imorgon visas allting!! Jag kommer vara bänkad heeela dagen.2782591Får man se kval och sånt också eller är det bara race? Sänder de nu alltså med andra ord..?
EDIT: Haga också nere på 58rna nu
Synd att de inte visar Superstock också, det hade vart tufft.
..
Men STK600 är Junior-EM och STK1000 är en FIM Europa cup. Båda körs alltså bara på dom europeiska banorna.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |