Chris Ash
Kapten Gars
När och varför tror du han fick smeknamnet då?
Det är inte lönt...
När och varför tror du han fick smeknamnet då?
Kejsaren bara tvåa!?WorldSBK.com Livetiming.
Losail, 22-23-24 February 2007 (Superbike) Superpole [Session Complete]
Pos. Rider Bike Last Lap Best Lap Laps Gap
1 [11] T.Corser Yamaha YZF-R1 PIT IN 1'58.402 1
2 [3] M.Biaggi Suzuki GSX-R1000 K7 PIT IN 1'58.724 1 0.322
Troligtvis för att ett par italienare höll på att kissa i brallorna av lycka när han vann knatteserien fyra gånger...När och varför tror du han fick smeknamnet då?
Han kommer fyra, slänger hojen i depån och går sedan och surar i sitt motor homeAjja, till rejset har de hittat felet och då kommer han att tokrijera![]()
När han var en mästerskapsvinnare för sådär 10-12 år sedan?När och varför tror du han fick smeknamnet då?
Nähh. Grisbrottning.2783361Det är inte lönt...
Jag sätter en tunna prutt på att om Biaggi vinner WSBK i år så kommer CA, NT, GO mfl att räkna det som en merit motsvarig en MotoGP-titelNär han var en mästerskapsvinnare för sådär 10-12 år sedan?
Det där är inte att ursäkta sig, det är att säga det som sant och riktigt är. En mästare ställer självklart krav på materialet. Slå upp "ursäkta sig" i ordboken innan du skriver det igenMax ursäktar sig (som vanligt):
"(Biaggi) still wants more from his machine.
Biaggi said: “At the moment, the area where we are working the most is on the acceleration of the bike.
“Of course, like all riders I want better acceleration, but I feel that it is in this area where we are a bit lacking. If we can improve that, without losing anything elsewhere, I think we can have a good raceday.
Biaggi also complained that the grip from the Pirelli tyres was not what he had been hoping for, but added that it was because of the track conditions, and not his GSXR 1000."
(Från www.eurosport.com/superbike/losail/2007/sport_sto1095016.shtml)
Satt o kika på SuperPole och inte illa av Max att sänka sig så mycket! Nice!
Hans tempo ser ut som det även passar racet! Ska bli svinigt kul imorgon och titta på't!
Max ursäktar sig (som vanligt):
..
Nä, det är via kontot på worldsbk.tv. jag har en liten deal med dom om att promota servicen. jag försökte få dom att ge min "förtjänst" direkt till den som registrerar genom att sänka priset istället. men det gick inte att koda om deras sajt för det.2783695Kanal och tider?
/Jörgen
Nähh. Grisbrottning.
Det är klart han ljuger som en häst travar. Han väntar bara på första bästa tillfälle att skälla, förtala och ställa till oreda i teamet.2783878Max: I think we can make a good result and for that I have to thank my Alstare team for all the work they've done. I am just sorry that Francis Batta is not here to see us and I hope he watches it on TV and we can give him a good result.”
En överaskande ödmjuk Max d e positivt. Men är d hans rätta jag som talar? eller är d :You ain’t seen nothing yet Mr Batta ...
Jag sätter en tunna prutt på att om Biaggi vinner WSBK i år så kommer CA, NT, GO mfl att räkna det som en merit motsvarig en MotoGP-titel![]()
Det är klart han ljuger som en häst travar. Han väntar bara på första bästa tillfälle att skälla, förtala och ställa till oreda i teamet.
Nähh. Grisbrottning.
En överaskande ödmjuk Max d e positivt.
Vad snackar du om?
Ungefär som Bayliss då som var långsammare på andra kvalet. Han måste vara slut.2782973Hur vanligt är det att förare på den här nivån kör fortare på friträning än på kval. Biaggi har just kört bättre på friträningen än vad han gjort på kvalen??
Är det en konsekvens av en lyckad justering eller mörkar han? Låter lite skumt att en kille på den här nivån tar i så in i h-e på en friträning??
Eller är det bara jag som inte är tillräckligt insatt i statistik...
Varken Corser eller Haga körde med kvaldäck under Superpole utan med det mjukaste racedäcket.
Han måste vara slut.
Varken Corser eller Haga körde med kvaldäck under Superpole utan med det mjukaste racedäcket.
Bayliss har tidigt talat om att d e för hans personliga del 2008 som gäller o där race om tre titlar i olika Ducati generationer..
Corser kraschade innan Superpole när han testade ett kvaödäck.Stress o att finna en klockren race set up?
Jag var inte så allvarlig när jag skrev att han var slut..
![]()
Corser kraschade innan Superpole när han testade ett kvaödäck.[/I]
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |