ec2bme
LAGOM SNABB
- Gick med
- 7 Dec 2004
- Hoj
- Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Var sitter ni och ser detta???
Sändningen på eurosport börjar väl kl 15.00?
Var sitter ni och ser detta???![]()
Ska bli kul o se på andra banor sen som är tajtare osv hur Biaggi klarar sig där när fajtern Bayliss får det lättare.
I mitt land sänder dom SBK live...![]()
jag har det problemet när jag spelar upp det på TVn.2785175Någon mer än jag som knappt hör kommentatorerna på Worldsbk.tv nu i WSS-loppet?
Det enda man hör är ljudet vid banan, kommentatorerna är grymt låga...å det här har man betalt sura pengar för!![]()
läs igenom tråden så ser du att jag nämnt worldskb.tv flera gånger.2785163Var sitter ni och ser detta???![]()
Det är ett lärlingsår för Nikola. Han ser det nog mer som att "känn på och kom i mål" mer än något annat. starkt att han satsar!2785244Palla vänta en timme på nästa race...
Harms 6:a och Milovanovic 24:a. Hoppas det går bättre för Niko i Australien...
Det är ett lärlingsår för Nikola. Han ser det nog mer som att "känn på och kom i mål" mer än något annat. starkt att han satsar!
Mycket starkt! Kom han direkt från 125R..?
Jag vill också ta ett lärlingsår i WSS...
Vadå Maxhysteri? Han gick och visade att han är vass och det finns ingen stor anledning att tro att han inte kommer vinna igen, utan att vara ett dugg hysterisk.2785184Skönt se någon med lite distans i all Max hysteriAnnars var väl Lanzi på tredje ett stort steg framåt för den killen o att R1 yamaha har d svårt verkar tydligt i resultat listan skulle såklart med dom cyklarna på den banan o dom förarna ligga topp fem ..Men d långt kvar än o skoj att racet verkar tight..
![]()
Han visade även känslor... vilken ger en annan syn på han. Han kanske haft en del känslor att motarbeta under sin karriär som han kan släppa på nu!
Hysteri? Finns väl inget att vara hysterisk för. Kejsaren gjorde sitt bara sitt jobb. Att det skulle sluta med seger i premiärloppet här har vi ju vetat länge. Han kommer förresten att vinna alla de andra loppen också. Möjligen att han blir tvåa i några enstaka där han har riktigt svåra materialproblem, typ punka både fram och bak redan från start.Skönt se någon med lite distans i all Max hysteri![]()
Då var säsongen i gång igen,och vilken start,alla förståsigpåare som dömt ut max biaggi i förhand sitter väl i chock nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAD MAX RULES![]()
http://www.worldsbk.com/results.php#2785347Va skojj, vart hamnande haga?
Yamaha har under träningarna konstaterat att de haft problem att få bakdäcket att hålla hela racedistansen. Inte så konstigt med tanke på att hojen är helt ny.2785184Skönt se någon med lite distans i all Max hysteriAnnars var väl Lanzi på tredje ett stort steg framåt för den killen o att R1 yamaha har d svårt verkar tydligt i resultat listan skulle såklart med dom cyklarna på den banan o dom förarna ligga topp fem ..Men d långt kvar än o skoj att racet verkar tight..
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |