Max bakdäck såg inge vidare ut heller. Så problemet heter nog Pirelli.2785356Yamaha har under träningarna konstaterat att de haft problem att få bakdäcket att hålla hela racedistansen. Inte så konstigt med tanke på att hojen är helt ny.
Max bakdäck såg inge vidare ut heller. Så problemet heter nog Pirelli.2785356Yamaha har under träningarna konstaterat att de haft problem att få bakdäcket att hålla hela racedistansen. Inte så konstigt med tanke på att hojen är helt ny.
De har nog varierande grad av problemet.2785358Max bakdäck såg inge vidare ut heller. Så problemet heter nog Pirelli.
jag har det problemet när jag spelar upp det på TVn.
Men på datorn är det rätt.
Problemet ligger troligen i att dom har separata kanaler för ljudet vid banan och sedan ljudet från kommentatorerna (sicket ord). På TVn delas det ut och blir mono (kan lossa ena kabeln och ljudet är samma). Men på datorn hörs det rätt som sagt.
När startar 2loppet i superbiken från losil på datorn..?
Jag lade ihop alla tre trådarna till en. Hoppas ingen misstycker.2785445WOW round 2 toseland etta efter en hungrigt jagande mad max.vilken inledning på säsongen.
Bäst investerade pengar denna säsong. Live on worldsbk.com.
![]()
Jag är så besviken så jag kan dö. Vad sysslar Kejsaren med? Här sitter man och funderar på om han ska varva tvåan eller ej och orkar han inte ens hämta sin givna seger. Blir bara tvåa...WOW round 2 toseland etta efter en hungrigt jagande mad max.vilken inledning på säsongen.
Bäst investerade pengar denna säsong. Live on worldsbk.com
Jag är så besviken så jag kan dö. Vad sysslar Kejsaren med? Här sitter man och funderar på om han ska varva tvåan eller ej och orkar han inte ens hämta sin givna seger. Blir bara tvåa...![]()
Hade du gjort det bättre själv eller ???
Bingos inlägg är ju uppenbarat skämtsamma, även om han är ett äkta Biaggi fan.2785496Hade du gjort det bättre själv eller ???
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |