Dr.Bike
Guest
Säg till innan så man kan komma och titta på![]()
KOmmer dessvärre* aldrig hända...
*uppriktig beklagan
Säg till innan så man kan komma och titta på![]()
Det som förvånar är dels att han inte vann båda racen, dels att marginalen var så liten i det lopp han vann. Konstigt faktiskt, det måste ha varit nåt fel på hans knarr.Inte särskilt förvånande att Max kör ifrån de flesta i den ligan. Han har ju gjort det under alla andra säsonger han kört mot dem i 250/500/motogp.
Aldrig vart snack om saken att killen kan köra hoj..
Han firar Biaggis och Toselands vinster. Han är en glad och positiv människa som som känner igen duktiga förare och gläds åt deras framgång.och vart är valmers nu, inte för att jag ser hans inlägg längre men...
Biaggi ... var inte det gnällröven som var helt slut som förare, aldrig har varit bra och aldrig kommer att bli det ...![]()
Ni som vet .. vad har gått fel??![]()
Trist att att man måste betala för att se skiten på PC`n.
Ärligt trodde inte Biaggi skulle kunna vinna så tidigt.
Hade du också hoppats på mer av Kejsaren?
Såg ut som att biaggi hade lite dåligt acc i sin hoj på vissa ställen mot Toseland i första racet. Toseland tog honom i utgång på kurvorna innan max kunde koppla greppet.
Biaggi nämnde faktiskt i en intervju att de hade lite problem ut ur kurvorna. Å andra sidan tror jag att deras spårval skiljer sig åt. Biaggi svänger in lite tidigare och har en högre kurvhastighet och kan därför inte gå på gas lika tidigt som Toseland, som svänger in lite senare, vänder runt och går på acceleration tidigare men har ju då istället kört lite långsammare i mitten av kurvan. Max är ju skolad i 250
Ursäkta en detalj men när Biaggi säger något är det alltid gnäll.2786865Biaggi nämnde faktiskt i en intervju att de hade lite problem ut ur kurvorna. Å andra sidan tror jag att deras spårval skiljer sig åt. Biaggi svänger in lite tidigare och har en högre kurvhastighet och kan därför inte gå på gas lika tidigt som Toseland, som svänger in lite senare, vänder runt och går på acceleration tidigare men har ju då istället kört lite långsammare i mitten av kurvan. Max är ju skolad i 250
Det var faktiskt nåt grönjävligt vad den Hondan gick. Det verkade inte vara så mycket toppeffekten som att den formligen sköts ut ut kurvorma.Såg ut som att biaggi hade lite dåligt acc i sin hoj på vissa ställen mot Toseland i första racet. Toseland tog honom i utgång på kurvorna innan max kunde koppla greppet. Jag är inget Biaggi-fan men Qatar-tävlingen vart riktigt rolig att titta på - iaf varven 6-17.
Jag tankade ner mitt race, inspelad från någon italiensk kanal.
/M
Ey valmers, idag är du allt glad. Eller hur?Märkligt, helt plötsligt är alltså inte WSBK gatsofferacing längre i RR-esteternas ögon? Hur kan det komma sig?
Nu har mannen som aldrig vunnit något en (1) racevinst i en klass för tunga, trimmade gatsoffor (allt enligt esteterna). Oj, fantastiskt.![]()
Jag satt, precis som du, och väntade på att Biaggi skulle öppna upp den lucka på 20-30 sekunder som enligt expertisen krävs om man ska ha i MotoGP att göra.Ey valmers, idag är du allt glad. Eller hur?![]()
Varför byter du samtalsämne förresten? Det är ju Biaggi vi diskuterar, ditt favoritämne![]()
Jag satt, precis som du, och väntade på att Biaggi skulle öppna upp den lucka på 20-30 sekunder som enligt expertisen krävs om man ska ha i MotoGP att göra.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |