Vad hände med Tiberio??
I have had fever for two days and have been sick in my stomach.
Jag satt inte alls och väntade på nån lucka på 20 till 30 sekunder. Jag är helt tillfreds med att han vinner.Jag satt, precis som du, och väntade på att Biaggi skulle öppna upp den lucka på 20-30 sekunder som enligt expertisen krävs om man ska ha i MotoGP att göra.
Klart att han måste vara glad.Det är väl första vinsten på ca 3 år för honom?
edit
en mkt känslosam Max efter vinsten, sitter kvar på hojen en minut med visiret nere, extremt lycklig och tårögd när hjälmen åker av.
jag skulle oxo känna mig dum om jag rådissat en förare och han kliver fram
och vinner i stor stil i första racet i sin nya klass, men jag skulle nog erkänna att jag haft fel för att behålla respekten mina forumkamrater.
Vad menar du att jag ska tänka påTrådstartaren får gärna tänka sig för nästa gång.....
Precis lika ny som Suzukin och för dem verkar däcket fungera bra...Yamaha har under träningarna konstaterat att de haft problem att få bakdäcket att hålla hela racedistansen. Inte så konstigt med tanke på att hojen är helt ny.
vart är resultat listan för supersport
Japp, "varnade" för honom och jag håller alla tummar som finns för att han lyckas bra i år. Ger alltid järnetToseland visar att han kommer att vara het i år.
Vad menar du att jag ska tänka på![]()
Varför skulle en tidigare mästare i just WSBK har problem med att leverera en hel säsongYamaha har farten, nu ska de bara kunna konservera den ett helt race och Toseland är lite av en dark horse, Ten Kate har såklart ordning på prylarna men kommer han palla leverera en hel säsong?
Aha, då förstår jagGustav slog ihop ett par trådar efter det inlägget. Så det var inte riktat till dig.
Jag trodde faktiskt inte riktigt på honom, men det var en imponerande körning. Ska bli kul att se dels om han kan fortsätta på den inslagna vägen, dels vad Ducati kommer att göra - för jag tror inte att de är särskilt nöjda med premiärhelgen. Finns säkert nåt tjyvtrim de kan hitta på i Bologna.Japp, "varnade" för Toseland och jag håller alla tummar som finns för att Biaggi lyckas bra i år. Ger alltid järnet![]()
De kanske skriver om reglementet bums så att Ducati får ha med sin 1098 iställetJag trodde faktiskt inte riktigt på honom, men det var en imponerande körning. Ska bli kul att se dels om han kan fortsätta på den inslagna vägen, dels vad Ducati kommer att göra - för jag tror inte att de är särskilt nöjda med premiärhelgen. Finns säkert nåt tjyvtrim de kan hitta på i Bologna.
Ja, han skulle behöva en totalseger för att iaf ha något att berätta för barnbarnenSjälvklart håller vi tummarna för Biaggi. Fast entligen behövs det inte eftersom han vinner stort och lätt i vilket fall![]()
De kanske skriver om reglementet bums så att Ducati får ha med sin 1098 istället![]()
Hatten av för Max som iaf gjorde vad man kan förvänta sig men jag är faktiskt mer imponerad av Toseland som presterar samma resultat.
JappDet finns säkert en 1198 klar nånstans i Borgo Panigale-trakten. Nu gäller det bara att muta rätt personer.
Frågan är om en så pass rutinerad kille tappar så mycket på att vara borta ett år?Får väl se om Max är på topp än, han har ju inte kört särskilt mycket racehoj sen han slutade i GP.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |