sandstream skrev:
2593865 Något stort allvar är det såklart inte men som du själv vet finns det ju två läger här på SH när det gäller Biaggi. Om han misslyckas vet jag ett par stycken som blir väldigt glada eftersom de då "får rätt". Om han lyckas finns det ett par stycken som kommer att slå sig för bröstet och säga, vad var det jag sa (speciellt han som sagt att Biaggi ska toura hem WSBK-titeln).
Jag tror personligen att Biaggi kommer att få det tufft, inte minst med tanke på att Bayliss kört så bra, och att titeln skulle var bärgad i förhand kan inte ens de största Biaggi fansen tro på.
Nä, inte ens de största Biaggi-fansen tror de. Inte för att jag vet vilka de är men om vi förutsätter att deras begåvning inte ligger allt för lång under genomsnittet så gäller det du skriver i sista stycket.
Jag hoppas han tar titeln och jag tror att han har en god chans. Bayliss är jäkligt bra och Ducati skall man aldrig räkna bort i WSBK, men det skulle glädja mig om han vann, inte för att jag ska kunna slå mig på bröstet och säga "vad var det jag sa" utan för att jag gillar honom som förare. Jag gissar att det är ungefär samma sak för alla andra som gillar Biaggi.
Nu är det bara att hoppas att Suzuki får till en riktigt bra hoj och att vi får se en riktigt självsäker Biaggi i MotoGP 2008. Det skulle vara en fest för oss alla
Det första stycket är... Tja, förbluffande. Funkar det verkligen så för en del