japp! Jag tror Barros kan va den som ger dAntin lite att glädjas över under -07.Martin skrev:2595366Ja visst ja, mitt önsketänkande tog över. Då får vi hoppas att d'Antin får till det bättre nästa år på GP7rna än vad dom gjort tidigare.
japp! Jag tror Barros kan va den som ger dAntin lite att glädjas över under -07.Martin skrev:2595366Ja visst ja, mitt önsketänkande tog över. Då får vi hoppas att d'Antin får till det bättre nästa år på GP7rna än vad dom gjort tidigare.
Han är ju bättre en de som körde förra året men några stordåd vet jag inte om jag tror på från Barros och D'antin.#space skrev:2595485japp! Jag tror Barros kan va den som ger dAntin lite att glädjas över under -07.
Håller med att stordåd är mkt begärt! Jag mena fast missa o skriva "lite mer att glädjas över" då i form av fler hela race o kanske en o annan överaskning typ topp 10 av Barros!sandstream skrev:2595495Han är ju bättre en de som körde förra året men några stordåd vet jag inte om jag tror på från Barros och D'antin.
Jo men den poängen har du redan framfört vid ett flertal tillfällen. Det "skämtet" blir ju inte roligare för att man skriver det i tid och otid.sandstream skrev:2595377Jag "trålar inte efter tjafs", tycker bara att det är kul att man ens kan komma på tanken med kunskapskrav för att få skriva i racingforumet där de flesta någon gång skriver något galet.
Ja, sämre än förra året blir nog svårt#space skrev:2595538Håller med att stordåd är mkt begärt! Jag mena fast missa o skriva "lite mer att glädjas över" då i form av fler hela race o kanske en o annan överaskning typ topp 10 av Barros!
Okej, varje skämt körs en gång. Det ska jag komma ihåg.Gustav O skrev:2595574Jo men den poängen har du redan framfört vid ett flertal tillfällen. Det "skämtet" blir ju inte roligare för att man skriver det i tid och otid.
Om du vill tolka mitt inlägg så och reagera så trotsigt tycker jag det är tråkigt. Det var inte så jag menade och det tror jag du fattar. Du får tjata om det hur mycket du vill men frågan är vad du tjänar på det?sandstream skrev:2595633Okej, varje skämt körs en gång. Det ska jag komma ihåg.
Troligtvis ingenting.Gustav O skrev:2595670Om du vill tolka mitt inlägg så och reagera så trotsigt tycker jag det är tråkigt. Det var inte så jag menade och det tror jag du fattar. Du får tjata om det hur mycket du vill men frågan är vad du tjänar på det?
Jag aktiverade idag för första gången funktionen "Ignorelist" och valde att sätta Sandstream, Valmers och Zee på denna. Vilken lättnad, var mitt första intryck. Bara deras namn men inte vad de skrivit gick att se. Underbart. Men sedan märkte jag att de ändå dök upp som citat när någon valde att svara så. Kan man kringå detta och helt slippa se innehållet i dessa inlägg? Jag citerar det ovan därför att det är ett så bra exempel på just sådana plattityder jag vill slippa se och lockas att svara på. Alltså, kan jag nå fullständig frid eller får jag leva med att se inläggen citerade?sandstream skrev:2595633Okej, varje skämt körs en gång. Det ska jag komma ihåg.
Det är enklare att ha en vettig dialog med en sten än att resonera med dig. Vi släpper det.sandstream skrev:2595377Jag "trålar inte efter tjafs", tycker bara att det är kul att man ens kan komma på tanken med kunskapskrav för att få skriva i racingforumet där de flesta någon gång skriver något galet.
Du lär väl inte se det här svaret men nej, det går inte att komma ifrån citaten.Nyteknik skrev:Alltså, kan jag nå fullständig frid eller får jag leva med att se inläggen citerade?
Att du bara orkar hacka...RedBaron skrev:2595986Det är enklare att ha en vettig dialog med en sten än att resonera med dig. Vi släpper det.
Gör som jag (se ovan). Det är verkligen befriande. Ett råd i all välmening för forumets bästa.RedBaron skrev:2595986Det är enklare att ha en vettig dialog med en sten än att resonera med dig. Vi släpper det.
Ok och Barros kvar på listan hos Klaffi! Kan det va möjligt att Sete kniper den styrningen hos Klaffi o ger sig in i WSBK leken för han tror att det är lättare o vinna race där?sandstream skrev:2597515Muggeridge har skrivit på för Bertocchi Honda:
http://www.crash.net/news_View~t~Muggeridge-joins-Bertocchi-Honda-~cid~5~id~139953.htm
Robert Rolfo kanske bli James Toselands teamkompis i Ten Kate teamet.
Vi får se vad han säger i morgon på sin presskonferens.#space skrev:2597609Ok och Barros kvar på listan hos Klaffi! Kan det va möjligt att Sete kniper den styrningen hos Klaffi o ger sig in i WSBK leken för han tror att det är lättare o vinna race där?
Japp o det kan bli en intressant tillställningsandstream skrev:2597679Vi får se vad han säger i morgon på sin presskonferens.
Axxexs skrev:2609286Winston kommer också sluta att sponsra Ten Kate i WSBK/WSS.
Vill man ha en snabb 600 så är deras ena hoj till salu nu på ebay.
http://cgi.ebay.it/Honda-CBR-600RR-...oryZ9806QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|