sandstream
Guest
Skulle Biaggi mot förmodan ta titeln 2007 är 100:- det minsta problemet.Gustav O skrev:2612321På utgifstkontot ja.
Tänk hur länge vi ska behöva få höra det här i racingforumet
Skulle Biaggi mot förmodan ta titeln 2007 är 100:- det minsta problemet.Gustav O skrev:2612321På utgifstkontot ja.
Den som skriver mest om Biaggi gillar ju inte ens karln så jag tror inte "problemet" kommer bli så mycket värre.sandstream skrev:2612600Skulle Biaggi mot förmodan ta titeln 2007 är 100:- det minsta problemet.
Tänk hur länge vi ska behöva få höra det här i racingforumet
http://www.crash.net/news_View~t~Valencia-WSBK-test-times---Wednesday-~cid~5~id~140265.htmFull WSBK times from the second and final day of a Pirelli test, attended by the leading teams and riders, at Valencia, Spain.
Race tyres:
1. Max Biaggi ITA Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 1min 33.9 secs
2. Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999F06 1min 34.1 secs
3. Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F06 1min 34.2 secs
3. Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 1min 34.2 secs
5. James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 34.6 secs
6. Fonsi Nieto SPA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 34.8 secs
7. Troy Corser AUS Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 34.9 secs
8. Regis Laconi FRA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 35.1 secs
9. Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 35.3 secs
10. Roberto Rolfo ITA Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 36.7 secs
Qualifying tyres:
1. Lorenzo Lanzi ITA Ducati Xerox 999F06 1min 33.9 secs
2. James Toseland GBR Ten Kate Honda CBR1000RR 1min 34.2 secs
3. Yukio Kagayama JPN Alstare Suzuki Corona Extra GSXR1000 1min 34.7 secs
4. Regis Laconi FRA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 34.8 secs
5. Fonsi Nieto SPA PSG-1 Kawasaki Corse ZX10R 1min 35.1 secs
5. Noriyuki Haga JPN Yamaha Motor Italia YZF R1 1min 35.1 secs
Biaggi conquers Valencia test.
Former MotoGP star Max Biaggi has signalled his intent for the 2007 season by outpacing his new World Superbike rivals during their first head-to-head clash.
The Roman Emperor, who sat out 2006 after losing his Honda MotoGP ride, completed a shakedown test with his new Alstare Suzuki team immediately after the season ending Magny-Cours round, then got further track time during a private three-day outing at Vallelunga, but this week's Pirelli test at Valencia marked the first time Biaggi's pace could be directly compared with that of the leading WSBK stars.
Ja, nu behöver han bara göra det han aldrig lyckats med. Vinna. Fast i en gatsoffeklass för avdankade förare, dock.sleven skrev:2612860Underbart!!!!
Har han släkten med sig, då gör dom processen kort med övriga deltagare i depåvalmers skrev:2612871Ja, nu behöver han bara göra det han aldrig lyckats med. Vinna. Fast i en gatsoffeklass för avdankade förare, dock.
Nä men seriöst för fan, ge dig.valmers skrev:2612871Ja, nu behöver han bara göra det han aldrig lyckats med. Vinna. Fast i en gatsoffeklass för avdankade förare, dock.
Riktigt kul att se Biaggi är i formen och sugen att visa hur det ska gå till. Tror nog han kan få mer uppmärksamhet i Superbike än han fått i MotoGP om han bibehåller samma tempo.RedBaron skrev:
Swedie skrev:2612939Nä men seriöst för fan, ge dig.
Ja, han får passa på att njuta. WSBK vinner han aldrig.Swedie skrev:2612939
Riktigt kul att se Biaggi är i formen och sugen att visa hur det ska gå till. Tror nog han kan få mer uppmärksamhet i Superbike än han fått i MotoGP om han bibehåller samma tempo.
Ja jäklar vad man kan få till det om man villFormer MotoGP star Max Biaggi has signalled his intent for the 2007 season by outpacing his new World Superbike rivals during their first head-to-head clash.
Det är ett eländigt tjatande (som är uttjatat) om att Biaggi är helt j-kla urkass. Och nu för att smutskasta än hårdare, börjar du ge dig på och mäta mästerskap oxå för att försöka få folk att förstå vad du redan berättat 1 miljon gånger om och om igen. Det börjar bli gammalt att få inklistrat en massa påstående i varje tråd om samma sak...valmers skrev:2612955
The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
Ja, han får passa på att njuta. WSBK vinner han aldrig.
Jag ironiserar över att WSBK plötsligt är en otroligt intressant serie för Skäggets fans. För något år sedan hette det att WSBK var för avdankade förare utan rätt talang och hojarna var gatsoffor.Swedie skrev:2612986Det är ett eländigt tjatande (som är uttjatat) om att Biaggi är helt j-kla urkass. Och nu för att smutskasta än hårdare, börjar du ge dig på och mäta mästerskap oxå för att försöka få folk att förstå vad du redan berättat 1 miljon gånger om och om igen. Det börjar bli gammalt att få inklistrat en massa påstående i varje tråd om samma sak...
Försök sprida lite positiv aura runt ditt namn istället.
Kul! Det spelar inte särskilt stor roll egentligen, men det är nog många i WSBK-depån som funderar en hel del på hur snabb den där Biaggi verkligen är och hur pass allvarlig hans satsning är. Lite oro i leden gör det hela lite mer spännande. Det är gott att köra suzuki och ha numer tre idagRedBaron skrev:
valmers skrev:2613000Jag ironiserar över att WSBK plötsligt är en otroligt intressant serie för Skäggets fans. För något år sedan hette det att WSBK var för avdankade förare utan rätt talang och hojarna var gatsoffor.
Nej, han ska ju toura hem WSBK. Dessutom ska han vinna racen med 20-30 sekunder för att ha något i MotoGP att göra.oFFkeFF skrev:2613079Är det inte ironi att en så rutten förare som Biaggi på sitt andra test på cykeln kan vara snabbare än alla andra?
Det säger väl lite om standarden.
Nu har ju Biaggi åkt ett par varv på valencia, han får det kanske inte lika enkelt på de banor han inte kört innan.
Du missa inte att Bayliss körde över hela MotoGP-fältet nyligen på Valencia? Och biaggi ligger nu före denne krabat i testerna...valmers skrev:2613141Nej, han ska ju toura hem WSBK. Dessutom ska han vinna racen med 20-30 sekunder för att ha något i MotoGP att göra.
Säg det till Jeremy Burgess.Swedie skrev:2613425Du missa inte att Bayliss körde över hela MotoGP-fältet nyligen på Valencia? Och biaggi ligger nu före denne krabat i testerna...
Det "citatet" är ju flera år gammalt när WSBK var som sämst och standarden väldigt ojämn men som du säkert vet har det förändrats ordentligt vilket såklart gör att Burgess har en annan åsikt nu eftersom förutsättningarna är annorlunda.sandstream skrev:2613438Säg det till Jeremy Burgess.
Se samma resonemang som ovan. Det är en betydligt bättre klass nu än det var för några år sedan. Jag har alltid följt WSBK och gillat racingen men håller fortfarande en VM-titel i GP högre. Är det fel att kunna ändra åsikt om en sak? Det som gällde 2003 för SBK behöver ju inte gälla nu.sandstream skrev:2613438Kan bara hålla med om att gatsoffe-serien WSBK lär få en helt annan rang hos vissa om Biaggi skulle lyckas vinna totalen.
Om man nu mot förmodan och mot din oerhörda vishet gillar Biaggi så följer man ju vad han gör oavsett serie. Det betyder ju inte att man räknar en seger i WSBK högre än en i GP utan att man tycker det är kul att den förare man gillar vinner.....valmers skrev:2613000Jag ironiserar över att WSBK plötsligt är en otroligt intressant serie för Skäggets fans. För något år sedan hette det att WSBK var för avdankade förare utan rätt talang och hojarna var gatsoffor.
Det är väl en del banor som han inte kört på ett tag eller aldrig.obruT skrev:2613442Hur många banor är det som biaggi aldrig har kört på??
Nej, det är inte ett flera år gammalt citat. Det är från maj 2005:Gustav O skrev:2613491Det "citatet" är ju flera år gammalt när WSBK var som sämst och standarden väldigt ojämn men som du säkert vet har det förändrats ordentligt vilket såklart gör att Burgess har en annan åsikt nu eftersom förutsättningarna är annorlunda.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|