http://www.crash.net/news_view~t~Corser-still-to-sign--Biaggi--possible--~cid~5~id~137231.htm
Lite info om Corser och Biaggi.
Lite info om Corser och Biaggi.
Axxexs skrev:2460320Max Biaggi klar för Alstare Corona Suzuki nästa år!
The more the merrier.Bingo skrev:2460488Valmers och Sandstream kör Suzuki
Det har han aldrig blivit förut, och det händer inte nu heller.Bingo skrev:2460505Hell yeah! Tänkt vad glada de ska bli när Biaggi blir världsmästare
Kan väl bli femte gången nu.valmers skrev:2461173Det har han aldrig blivit förut, och det händer inte nu heller.
valmers skrev:2461173Det har han aldrig blivit förut, och det händer inte nu heller.
Jaja, erkänn att det känns bra att köra Suzuki nu. Synd att du bor så långt bort, annars hade vi kunnat kolla på loppen tillsammans, dricka en öl och heja på kejsar Maxvalmers skrev:2461173Det har han aldrig blivit förut, och det händer inte nu heller.
valmers skrev:2461173Det har han aldrig blivit förut, och det händer inte nu heller.
Det förstår jag om han tycker. Med sin bakgrund i 250/500/MotoGP och välkända uppfattning om sin egen förmåga vore allt annat än seger i WSBK pinsamt. Detta ska bli jättekul att se...Axxexs skrev:2460339”I am as determined as ever, and really want to win the Superbike World Championship. This is probably the biggest challenge of my sporting career.”
Nyteknik skrev:...trots att jag tycker det är både konstigt och tråkigt att Biaggi inte kör för ett av toppteamen i MotoGP. Han hör hemma där. En förare som för precis ett år sedan (Brno och Motegi) tog två pallpaltser (trea och tvåa) i MotoGP är en av 4-5 förare av 25 som kan hålla sig i täten ett helt race.
#space skrev:2461375This is probably the biggest challenge of my sporting career.
Hur trovärdigt låter detta! mer utmaning än moto gp / 500cc förare lär väl inte finnas/funnits..Låter i mina öron som att max inte ser sig mer än som en sbk förare idag o nånsin gjort..men men så bra !då har ju äntligen max hamnat rätt till slut...
Jag tror du missförstår hans uttalande:#space skrev:2461375This is probably the biggest challenge of my sporting career.
Hur trovärdigt låter detta! mer utmaning än moto gp / 500cc förare lär väl inte finnas/funnits..Låter i mina öron som att max inte ser sig mer än som en sbk förare idag o nånsin gjort..men men så bra !då har ju äntligen max hamnat rätt till slut...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|