Kia
Guest
En sann krigare slåss inte för att han hatar det som finns framför honom, utan för att han älskar det som finns bakom honom...
/Carin
Japp helt riktigt. Älskar de som står bakom mig. Å inte är det nån hund...
En sann krigare slåss inte för att han hatar det som finns framför honom, utan för att han älskar det som finns bakom honom...
/Carin
Japp helt riktigt. Älskar de som står bakom mig. Å inte är det nån hund...
Mmm.... Du behöver nog inte förtydliga dej, det är lixom svårt att missa...
/Carin
Hade väl egentligen inte varit fel. men då ska det vara konsekvent nej åt alla som vill skaffa hund, oavsett ras.
Vill man ha hund ska man gå igenom en lämplighetsutbildning och får inte ha några kända kriminella anknytningar.
Samma med barn, är man olämplig får man inte ha barn, det är ingen rättighet att få reproducera sig och skaffa ungar som man kan ignorera eller misshandla.
Mvh
Ska det även gälla chiacaoer(stavning?) eller klassas dom som marsvin?2770068Hade väl egentligen inte varit fel. men då ska det vara konsekvent nej åt alla som vill skaffa hund, oavsett ras.
Vill man ha hund ska man gå igenom en lämplighetsutbildning och får inte ha några kända kriminella anknytningar.
Samma med barn, är man olämplig får man inte ha barn, det är ingen rättighet att få reproducera sig och skaffa ungar som man kan ignorera eller misshandla.
Mvh
Mjo det hade tagit bort mkt problem...2770078Varför inte....
Allt annat ska man ju ha nåt jävla tillstånd till i vårat samhälle så varför inte införa en hundägarlicens??
Lätt för seriösa uppfödare att kontrollera vad köparna ska använda hunden till. Tyvärr finns det alldeles för många uppfödare som inte har en aning om vad de håller på med och bara är ute efter pengar.
Samma sak gäller naturligtvis barn. Alla är ju uppenbart inte lämpliga som föräldrar. Borde finnas någon sådan kontroll när man kommer till mödravården för samtal....
Ska det även gälla chiacaoer(stavning?) eller klassas dom som marsvin?
Mjo det hade tagit bort mkt problem...
Tex hade nog du och ditt ex inte bedömts som lämpliga, iaf inte efter vad vi fått höra. Så tänk ett helt varv nästa gång för jag antar att du kommer börja protestera.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
...tillbringa en vecka hos mig när jag har alla barnen här... Varmt Välkommen!!
Mmm.... Du behöver nog inte förtydliga dej, det är lixom svårt att missa...
/Carin
Men alltså, det måste vara sjukt drygt. Hur många barn är det? Vems är de? Hur gamla är de? Vad ska man göra? Leka? Laga mat? Bygga snögrejer?
Jag tror du är en bra mamma, men även om jag inte trodde det skulle jag aldrig tillbringa en vecka med främmande lapplisa med tillhörande lapp-barn. Nevva.
En del trådar spårar ur...en del trådar spårar ur HELT.....
En del trådar spårar ur...en del trådar spårar ur HELT.....
Undra varför?
Abstinens, folk måste vara elaka för att orka med sig själva,dvs fokusera sin egen dåliga tid på jorden genom att genast ge sig på andra.
Kallas skydda sig själv, så att det inte ska synas att dessa har dålig självkänsla, uselt självförtroende samt en svag karraktär, för att inte säga ett väldigt grått och tråkigt liv.
Hehe kanske är sant.
Abstinens, folk måste vara elaka för att orka med sig själva,dvs fokusera sin egen dåliga tid på jorden genom att genast ge sig på andra.
Kallas skydda sig själv, så att det inte ska synas att dessa har dålig självkänsla, uselt självförtroende samt en svag karraktär, för att inte säga ett väldigt grått och tråkigt liv.
Hör på detta då! Man kan ju tro att jag tappat nån hjärncell eller två..haha
Åkte bil med min syster o mamma såg en bil med två jätte fina amstaffbilder på bakluckan, den passerade o försvann.
Senare åkte det förbi en volvo kombi..jag kollar vad det står på backluckan på en liten skylt fastklistrad! jag känner adrenalinet pumpa blir ledsen o förbannad och får syster o mor att reagera likadant..på skylten står det:
www.nejtillpitbull.se
Visst att inte alla kan gilla en viss ras tänkte man ju men man behöver ju inte skylta om det!
I stridens hetta i vår bil kommer vi närmare o ska se vad det är för en idiot..
Vi ser då att det står...börjar garva o ser ...det står ju.... www.nejtillbiltull.se
Fan va Vi garva hela vägen hem må Ni tro! vem va idiot nu tror Ni?!
Puss på Er! från mig o min Tito
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |