sportbike
Guest
Brrr. rosa och mintgrön Hummel sweatsuit....tror till och med det finns bilder(har förträngt de!)
Henrik
Fii fan,show me
Brrr. rosa och mintgrön Hummel sweatsuit....tror till och med det finns bilder(har förträngt de!)
Henrik
Så. Är det värt att ta mått på sig själv och beställa den billigaste skjortan för att sedan utvärdera?
Ja, rosa skjorta är fett ghey.
absolut, och samtidigt som du beställer det billigaste de har så drar du hem några tygprover av lite bättre kvalite så du får känna/se på dem innan du beställer för mer pengar.
Fii fan,show me
Då kommer det garanterat bli en beställning när jag har druckit mindre öl och tagit mått. Kul att prova på faktiskt! Skräddarsydd flanell
Back to topic Tror bästa sättet o införskaffa fina skjortor till bästa pris idag är o gå till en bra skräddare om man är på semester typ thailand, låta dom ta ens mått sy upp ett par plagg o sen beställa från dom så länge man behåller sina mått.. Går man upp ner får man låta ta nya mått på nästa semester resa
skräddarsytt är skiten fan omöjligt att hitta en skjorta som passar i en butik
kommer inte beställa därifrån igen. skiten blev alldeles för kort och då hade jag plusat på extra centimetrar.
indier är inte att lita på
Suitopia.se kan slängas in i diskussionen.
Erfarenhet av dessa då?
Beställde tygprover därifrån, meneeh.. De kom aldrig..
Jag gillar tailorstore men mät och börja med den billigaste skjortan. När du har den (och den kommer inte passa) så kan du utgå från den och ändra dina mått.
Ibland blir skjortorna inte exakta men då hjälper deras mycket duktiga kundservice till.
Syr rätt gör de nog, problemet är hur mycket rörelse- och krympmån som läggs till.Men jag har sett att det går att lägga in mått på sina favvoskjorta där, det måste väl vara bättre? Men det kanske är det du har gjort? I så fall är det ju tjänstefel av dem om de inte syr rätt.
Jag ska iaf mäta en av mina goaste skjortor och lägga en beställning inom kort. Ska bli väldigt intressant.
Syr rätt gör de nog, problemet är hur mycket rörelse- och krympmån som läggs till.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|