Gears of War tyckter jag är något överskattat, iaf som singleplayer-lir. Känner inget sug efter att spela om det igen. Har inte provat på Live än, men jag få väl göra det.
Nån som vet om Saint's Row är nåt att ha?
Men är det bara jag som tycker 360 känns lite lågbudget? Tveksam byggkvalitet, HÖGLJUDD och så den där idiotiska lösningen med tre decimeter transformatordosa på sladden. Usch.
peteR1000 skrev:Testa spela co-op om du känner någon över live, det är riktigt roligt. Dessutom ska man inte köra på lättaste svårighetsgraden, hardcore-graden gör så spelet blir HELT annorlunda. Testa matcher på Live, svinkul!
Saints Row har jag bara testat demot på, verkar sådär. Gillar man GTA så är det säkert ballt
Kan ju rekomendera att inte vrida på konsolen mellan liggande och stående när man spelar, brraapp, låter det sen var det bara att slänga need for speed carbon i papperskorgen
Nä, du e nog långt ifrån ensam. Har själv fått byta ut min 360 2ggr sen i nov. Skitkvalité är ju det minsta man kan säga. Stör mig faktiskt inte så mycket på ljudet men givetvis hade det varit schysstare med en tystare.
Verkar vara många som haft problem med sina krysslådor. Jag och två kompisar köpte en varsin någon vecka efter releasen och vi har faktiskt aldrig haft några problem med våra. Vi kanske fick måndagsexen
Bara så du vet så förlorar microsoft på varenda maskin de säljer. Iaf när de släpptes vid releasen så förlorade de på varje maskin. De känar/känade bara på spelen som såldes. De satte den så billigt för att få sålt många maskiner.2803567Älskar GTA, så Jag kanskwe borde köpa Saint's. Finns ju för lite mindre pengar än dom flesta spel, har ingen lust å slanta 700 spänn som de nya spelen kostar. Kanske borde chippa boxen.
360 ÄR väl lågbudget? Kostar ju ungefär hälften av vad PS3 kommer kosta och inte speciellt mycker mer än Wii trots mycket bättre prestanda. Ljudnivån är väl ändå lite väl hög. Låter ju mer än min schletna 6 år gamla PS2:a.
Du kan inte spara spelen på hårddisken, eller iaf inte köra dem från disken.2804968Kan man inte köpa större hårddisk till Xbox 360? Skulle vilja ha ett, men jag tyckte det var så irriterande att det bara var 20 gigs hårddisk. Ska man ha spel och sånt på den så blir den väl full rätt fort?
Bara så du vet så förlorar microsoft på varenda maskin de säljer. Iaf när de släpptes vid releasen så förlorade de på varje maskin. De känar/känade bara på spelen som såldes. De satte den så billigt för att få sålt många maskiner.
Men ps3an är ändå skitdyr..2804974så är det väl med ps3:an med?
Men ps3an är ändå skitdyr..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |