Tänker Xenonkonvertera både helljus samt halvljus på min FZR600 då jag inte ser någonting vid mörkerkörning.
Skall egentligen sitta 35w lampor i både helljus samt halvljus och nu sitter det 55w i både. Det har det gjort sedan jag köpt motorcykeln trots detta så lyser det upp riktigt kasst.
Pendlar mellan om jag skall köra xenon med styrka, kör 4300k på alla lampor:
35w på halvljus samt 35w på helljus
35w på halvljus samt 55w på helljus
55w på halvljus samt 55w på helljus
Vad tycker ni, tror ni det räcker med 35w/35w xenon eller skall jag välja starkare lampor?
ps. Tänkte först köra med extraljus men min generator klarar inte av att producera tillräckligt mycket ström för att driva de, är även medveten om besiktningsproblem samt risker med xenon-konvertering..
Skall egentligen sitta 35w lampor i både helljus samt halvljus och nu sitter det 55w i både. Det har det gjort sedan jag köpt motorcykeln trots detta så lyser det upp riktigt kasst.
Pendlar mellan om jag skall köra xenon med styrka, kör 4300k på alla lampor:
35w på halvljus samt 35w på helljus
35w på halvljus samt 55w på helljus
55w på halvljus samt 55w på helljus
Vad tycker ni, tror ni det räcker med 35w/35w xenon eller skall jag välja starkare lampor?
ps. Tänkte först köra med extraljus men min generator klarar inte av att producera tillräckligt mycket ström för att driva de, är även medveten om besiktningsproblem samt risker med xenon-konvertering..
Last edited: