Då är det en trimmad lågkopmsstånka men likförbaskat en lågkompsstånka
Ska bli kul att följa tråden. jag tänkte byta fugge, system och luftfilter sen får det räcka.
Kejdå Ja jag är också sugen på ny förknasare och krök. Hittade en FMF Powerbomb-krök (!!!) för 2 lakan på en engelsk sida. Jag menar, hur brutalt hade inte det varit?
Grymt
Fy vad avundsjuk jag är på er som lägger tid, pengar o energi på era gamla hojar. Själv är jag så lag (läs okunnig) att bytestankarna kommer så fort bromsbeläggen börjar ta slut (nåja, nästan i alla fall).
För ca 25 år sedan körde jag o en kompis ihjäl en xr500, men det var fan vad den var seglivad. Bl a började luftfiltret brinna en gång och lågorna slog runt ramen och värmde "paketet" en aning innan jag fick stopp på maskinen. Lätt avhjälpt med brandsläckare. En bit skumplast dög gottt som luftfilter resten av xr,ens liv.
Haha ja XR:en är en segdragen jävel, kanske inte mest pulver men klart bäst hållbarhet imo. Och dessutom är den så brutal
se till att köpa det där sadel/tank-kittet, det var bra mycket snyggare än original mer bilder och mer jobb nu tack!
Ja det ligger högst på priolistan! Det och en ny krök
Just nu har jag blivit ankrad av en vidrig förkylning med öroninflammation och hela baletten, och dessutom har jag uppkörning snart så jag måste plugga och kurera sjukdomen innan jag kan ge mig ut i mitt oisolerade, oeldade garage igen