Guten Tag! XR125L, hur är den egentligen i acc och toppfart? några säger 85, några 90, andra 110. sedan, Accet, hur är det. ska dra bra på låga varv har jag hört. om vi säger att jag kör en otrimmad honda mt5 nu , hur stor är skillnaden?
Självklart är det bättre! Det är till och med bättre än en trimmad mt men där går gränsen.axello skrev:2178800Guten Tag! XR125L, hur är den egentligen i acc och toppfart? några säger 85, några 90, andra 110. sedan, Accet, hur är det. ska dra bra på låga varv har jag hört. om vi säger att jag kör en otrimmad honda mt5 nu , hur stor är skillnaden?
30 000 ny tror jag.H4 skrev:21790200-100 = Aldrig
Hur mycket kostar en XR125?
axello skrev:2178800Guten Tag! XR125L, hur är den egentligen i acc och toppfart? några säger 85, några 90, andra 110. sedan, Accet, hur är det. ska dra bra på låga varv har jag hört. om vi säger att jag kör en otrimmad honda mt5 nu , hur stor är skillnaden?
Drop-off skrev:2183055bra sagt där lorkan
min farsa sa samma sak, skaffa 600cc om 2 år lixom.
köp en enkel hojj först så man får in rytmen lixom.
Tjaa... Jag skulle inte köpt den. Min MT5a som jag hade förr, då med 70 kubik mm gick nästan bättre.axello skrev:2178800Guten Tag! XR125L, hur är den egentligen i acc och toppfart? några säger 85, några 90, andra 110. sedan, Accet, hur är det. ska dra bra på låga varv har jag hört. om vi säger att jag kör en otrimmad honda mt5 nu , hur stor är skillnaden?
Drop-off skrev:2184947jojo de har du rätt i. fast om man är ny lixom
Drop-off skrev:2187699haha, aja tyck som du vill..
nu ska vi vara snälla härLoy skrev:2187701haha, men jag vill veta vad du menar? För jag kan nästan garantera dig att du kommer ångra dig om du köper Xr:n om du nu inte bara ska ha den för att köra fram och tillbaks på utan något som hellst nöjesvärde.
Jag har kört ca 25 timmar på en sån där skit hoj... crmen är fan en tung viktare om man jämnför.Drop-off skrev:2187699haha, aja tyck som du vill..
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|