Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
prulle skrev:2356972Underskatta aldrig värdet av lätt fötjänta pengar.
Fasen vad sugen jag är att hitta någon att racea mot.
prulle skrev:2356972Underskatta aldrig värdet av lätt fötjänta pengar.
Bärgren skrev:2356997Fasen vad sugen jag är att hitta någon att racea mot.
Loy skrev:2357008Mm, man blir beroende =) Finns inget roligare än att höra att dom har bytt det och det samt att den är uppmätt till 90 med ett SJUKT acc med deras sunkiga volvo som minsann inte visar en km fel.
Sen är det alltid lika skoj att lika jämsides och gasa lite så dom känner att dom har en chans....
Guten Tag! XR125L, hur är den egentligen i acc och toppfart? några säger 85, några 90, andra 110. sedan, Accet, hur är det. ska dra bra på låga varv har jag hört. om vi säger att jag kör en otrimmad honda mt5 nu , hur stor är skillnaden?
Skillnaden är stor, även om man kört trimmat. När jag bytte från min otrimmade aprilia mx50 till xr125l kändes accet helt sjukt gött och toppfarten svin go (men man vänjer sig ). I alla fall, den accar rätt gött men jämför man med en trimmad 2 takt 125a så hamnar den ganska långt bakom. Toppfarten ligger väl runt 100. När min är varm gör den precis 100km/h på raksträcka (halv kall ungefär 90) och i svag nerförs backe på motorvägen kommer jag up i över 120km/h men då börjar den verkligen nå sin gräns.
va det du som körde på bakhjulet inne i kungsbacka igår? grymt bra gjort trodde inte det var möjligt med en sån.
Den enda gången jag kört mot en MF var när han körde om mig några meter innan en rondell och fortsatte åt mitt håll. Jag drog förbi honom efter rondellen och sedan kom det ett rödljus där han ställde sig jämsides och gasade.
Det roliga var att idioten hade skjuts så det gick väll inte super. Efter trafikljuset så hamnade vi bakom en bil och jag hör honom bakom mig suger igenom växlarna i den slöa motorn medans jag själv ligger och puttrar på 2:an.
Haha, jag kommer tillochmed ihåg den gången jag var ute och körde.tycker det är så roligt när dom tror att dom går aset och ska dra en lätt och så ser man dom långt bakom sen
det snabbaste jag mät up en moped är runt 110+ tur att min gör cirka 125 kan ju inte vara roligt att bli dragen av en moped
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|