det finns längre bak i traden
Tackar
det finns längre bak i traden
Någon som vet hur mycket en yoshimura burk med db killer låter. Klarar man 95db gränsen?
Imorgon ska jag beställa en sprillans ny FZ8, är eld o lågor!!! Men jag får den nog inte förens till våren men den som väntar på något gott.....
Imorgon ska jag beställa en sprillans ny FZ8, är eld o lågor!!! Men jag får den nog inte förens till våren men den som väntar på något gott.....
Jag gjorde lite mätningar i våras, kolla inlägg #2051 eller nåt sånt. Till sist gjorde jag som så att jag svetsade fast en bricka på dB-killern med ett 15mm hål i. Då kan man definitivt besikta med den. Tyvärr går den som en påse grus på högre varvtal, mottrycket blev nog lite för stort...
Så i slutändan är det mindre jobb att slänga på orginaldämparen, det är ju bara två skruvar och tar mindre än 5 min!
Grattis! Har inte testat den än, men antar att eftersom du köper den så är det nåt att ha
Provkört den?
Orkade inte vänta på 8an så det blev en z750 med lite lull lull på...
52k e RIKTIGT bra med tanke på vad jag kunde få för min 2007-a S2 förra året - 45k i inbyteInte fel det heller Får 52 000 för min FZ6:a som har rullat lite över 1100mil så jag väntar då jag ändå skulle bytt hoj till våren
Inte fel det heller Får 52 000 för min FZ6:a som har rullat lite över 1100mil så jag väntar då jag ändå skulle bytt hoj till våren
Min hade gått 2400 när jag bytade in den, hade själv kört 2100 av dessa på 3 år.
Jo men den var inte sliten, han kör som en kärring
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |