epsi
Ny medlem
Snart är de sommar igen
Härlig inställning!
Hojåkningen helt gått i ide? Eller någon som fortfarande trotsar?
Snart är de sommar igen
jag kom upp i 215, men då vägde jag 110 utan utrustning, och ja, den blir seg efter 200. Det var 98-hästars modellen, FZ6 S2, med Leovince slip-on och ersättningsrör till katten. Krashade förra hösten, och gaffeln var böjd bakåt så att framhjulet var intryckt mellan grenrören. De misstänkte att styrkronan kunde vara böjd och då går det inte att laga.
Det blir inte så ballt när du drar på i en omkörning, och du känner hur du våldsamt rycks åt sidan och det känns som att du tappar fästet. Rätt äckligt faktiskt. Visst, det är ju mitt fel också, jag är ganska våldsam med gasen ibland.
I en annan tråd var det någon som listade 0-100 tider i jämförelse mellan R6 och R1, då tidigare R6r var snabbare än sina större kusiner. Dessutom är det inte alla som kan hålla full pinne med en R1:a på allmän väg, så oroa dig inte, du kan hänga på de flesta
Är 3 minus här nu så den står i garaget, blir att göra den klar för vinter sömnen imorrn.
För den nyfikne toppar en strypt fz6:a med leo-rör + ersättningsrör till katten ca 130 km/h. Det går att komma upp i 150 under rätt förhållande.
För den nyfikne toppar en strypt fz6:a med leo-rör + ersättningsrör till katten ca 130 km/h. Det går att komma upp i 150 under rätt förhållande.
Det e fel på hans hoj ju .. Tänkte faktiskt be dig berätta hur fort din gick. Har du fått hem FZ8:an ?
Ne, jag kör inte när det är kallt så tar den till våren, onödigt o låta garanti och försäkring stå o ticka när den bara står i garaget
Hmm, FZ8:an hade kostat mig 500 spänn om året mindre i halvförsäkring, och 1000 spänn mindre i helförsäkring .. klart dyrare att äga än en 600
haha smart, så blir den reggad som en 2011 också
Frågan är om du inte hade liiite bråttom med att köpa FZ8:an [YOUTUBE-ID]U8TyOGCtumM[/YOUTUBE-ID]
Då e det nåt fel på den ..
Nej det beror inte på någon mappning..
Varför har du en strypt 600 ?
Det finns olika sätt att strypa ett fordon. i ditt fall skull ejag tippa på att det är strypbrickan som reglerar gasreglaget som är det tråkiga i kråksången.. Men den lilla topphastigheten på en 600 cc mc låter ändå HELT otroligt ..
En skön moppe har ju de fartresurserna liksom ..
jag vägde 115 när jag hade 600:an och räkna full utrustning därtill. Kom ändå upp i 228 km/h.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|