zerokool
Gube
satan va priserna har gått upp på 1 år då
satan va priserna har gått upp på 1 år då
Jag gav 2400:- för min 1000-mils service på FZ6:an och nu på FZ8:an kostade 100-mils service 1700:-, helt ok tycker jag
vilket försbolag har bäst priser på fz6?
har 6000/år hos Moderna just nu (går ej att ställa av)
nån som har månadspris under 1000 där det går att ställa av när det inte är säsong?
flashad med vad ? och varför ? Till vilken kostnad ?
jag undrar alltså om det var nån ECU uppdatering som jag själv kan få, och vad den här nya uppdateringen ska ge för värde. Är det Yamaha Center som gör det ? (det borde det vara)
Så var man ägare till en FZ1-N -08 fick en fin dagstripp igår på runt 90 mil innan jag var hemma, blöt kall och trött men helvetes nöjd..
Grattis till hojen! Nä-nä, jag är inte alls avis Upp med en bild också!
Så var man ägare till en FZ1-N -08 fick en fin dagstripp igår på runt 90 mil innan jag var hemma, blöt kall och trött men helvetes nöjd..
Skaffa miniblinkers fram åxå, någon som har tips på några snygga som passar bra?
Hej alla hojvänner! Har en kamrat som kör en fz1n -07 silver! och olyckligtvis gick han omkull idag! " Men han klarade sig utan skador" Dock tog hojen en del stryk! Så tänkte höra med er om ni vet något ställe som säljer de saker han behöver till vettiga priser?! (har försökt spana på ebay, men det är inte riktigt min grej.)
Det som har pajjat är
Styret
Motorkåpan (ggr2)
Växelpinnen
Samt bakkåpan (plasten runt passagerarsadeln)
Tanken (men en ny kostar väl skjortan)
Blinkers!
(Hojen skrapades på vänster sida!) Gled en cirka 50meter, därefter in i en trottoarkant, och ut på en gräsmatta!
Någon av er kanske har varit med om något liknande, eller har stenkoll på vart saker och ting finns att hitta, och vad det är för priser?
Tack på förhand
MVH Kim
Hej alla hojvänner! Har en kamrat som kör en fz1n -07 silver! och olyckligtvis gick han omkull idag! " Men han klarade sig utan skador" Dock tog hojen en del stryk! Så tänkte höra med er om ni vet något ställe som säljer de saker han behöver till vettiga priser?! (har försökt spana på ebay, men det är inte riktigt min grej.)
Det som har pajjat är
Styret
Motorkåpan (ggr2)
Växelpinnen
Samt bakkåpan (plasten runt passagerarsadeln)
Tanken (men en ny kostar väl skjortan)
Blinkers!
(Hojen skrapades på vänster sida!) Gled en cirka 50meter, därefter in i en trottoarkant, och ut på en gräsmatta!
Någon av er kanske har varit med om något liknande, eller har stenkoll på vart saker och ting finns att hitta, och vad det är för priser?
Tack på förhand
MVH Kim
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum