Jaa .. alltså jag föredrar nåt som är snyggt - Yoshi stainless har jag, och jag e jättenöjd. Du får tillräckligt bra ljud i det på låga varv, och extremt fett ljud på höga varv. Dessutom gjorde tidningen Bike ett test för några år sen där Yoshi röret var det som gav flest hästkrafter.
Nuf said ?
Så löd domen efter att polisen testat min hoj med deras db-mätare, 10db över. Jävla ordningsmakt.
Någon råkat ut för detta?
Nu är jag tvungen att reg-besiktiga den.
Tjenare! Ny här på forumet, på väg att bli fz1'n ägare
Säljaren ger möjlighet att antingen montera ett kolfiber Akrapovic alt ett lättmetals Yoshimura slipon, några förslag?
tack på förhand.
Regbesikta pga ljud? Har du inte kvar orginaldämpare? Du menar inte ombesiktiga?
Knäppte ett kort på min bettan i helgen
omg, e den färdig ?? den måste va vansinnigt snabb. Har du nån film vi kan se ?
Tjenare! Ny här på forumet, på väg att bli fz1'n ägare
Säljaren ger möjlighet att antingen montera ett kolfiber Akrapovic alt ett lättmetals Yoshimura slipon, några förslag?
tack på förhand.
Inte färdig. Snabb hoppas jag verkligen att den blir Bara startat den en gång på uppfarten, är ganska mycket jobb kvar innan jag är klar.Många saker som skall passa och mycket saker jag fått lära mig och ska få lära mig innan den är klar. Men uppdaterar i min tråd vad som händer här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5116660#post5116660
jo, jag följde din tråd ett tag.. hur funkar det sen med besiktningen, måste man reg-besiktiga den igen som specialbygge ?
En vit-10a?
Regbesikta pga ljud? Har du inte kvar orginaldämpare? Du menar inte ombesiktiga?
Knäppte ett kort på min bettan i helgen
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |