Nice. Du måste rappartera om hur det blev när du monterat commandernSvarar på mitt egna inlägg.
Det är spärrar på originalkablagets båda sidor och endast på en sida på Powercommanderns kablage. De kom loss med lite blodiga knogar och fingertoppar.
Tjena, är det någon som vet vad serviceintervallerna är på min gamla fz600 från 88? Jag köpte den nyligen, går fint o så men jag lite nyfiken när jag måste byta olja,tändstift osv. Den har gått 4k mil jämnt.
Tack för svar
ps.jag har ingen servicebok,inga dokument alls....
Jag har lagt upp en bild på henne i garaget.. Väldigt fin och billig att försäkra, endast 1.6k hel/hel... Perfekt för en student som mig.
Inget nytt batteri men det gammla börja fungera igen...
Någon som vet hur man ändrar klockan?? Den visar några timmar fel nu iom man ryckt batteriet..
Edit: Google är min vän. Hittade hur man skulle göra.
Tanka ner servicemanualen som du finner i en länk tidigare i tråden så har
du tillgång till mer än allt när det gäller dessa hojar... (ok nästan iallafall)
Hej på er alla ! Lite dåligt med uppslutningen vad de gäller oss på FZ6 Yammor vi måste få igång någon träff någon kväll denna somma ! yp ett gäng med åkning ut till Waxholm t.x.p eller förslag till andra aktiviteter......givetvis kan väl alla som vill hänga på med de vore roligt å gämföra våra skapelser med varandra Typ extrautrusning och andra tipps man kan få från varanndra
Tat lungt där ute
PuttePk
FZ6-S Svart med lite lull lull
Verkligen!
Nu verkar det ju också som vädret håller på att "reka" till sig igen.
Om det blir en FZ6 körning så är det lika bra att jag redan nu kolla med er
andra om det är ok att tjejen hänger med fast hon åker Ducati?
(*hehe* Kom på att det kanske är det lättaste sättet att känna igen mig,
först en moddad fz6-s och sedan ett ducati monster 696 efter...)
Verkligen!
Nu verkar det ju också som vädret håller på att "reka" till sig igen.
Om det blir en FZ6 körning så är det lika bra att jag redan nu kolla med er
andra om det är ok att tjejen hänger med fast hon åker Ducati?
(*hehe* Kom på att det kanske är det lättaste sättet att känna igen mig,
först en moddad fz6-s och sedan ett ducati monster 696 efter...)
Har du testat duccen? Hur är den isf jämfört med fz6:an? Nämligen inne på att byta till v-twin och var och tittade på 696:an igår. Fastnade för den direkt.
Låter bra ! Självklart är alla välkommna ! De vor bara kul å burna runt med några lika sinnade å snacka lite skit över en fika.....kan ju sikta på Lördag kanske ?
hör av er så får vi se hur många vi blir
Hej! Skulle gärna haka på på lördag, men kan bli lite ont om tid. Verkar inte rulla så värst många FZ6r runt globen där jag bor, så det vore kul att se några fler.
Såg att du moddat lite, vad gav det i effekt? Snackade med en kille som kör med Akrapovic och pcIII och bänkat den med 8hp+ som slutresultat och mkt rappare gas svar och jämnare gång
/daniel
Tjenare daniel ! De stämmer nytt helsuystem från Leo Vince och P-Commander och rätt mappad ! Så från 78 hk till 100 hk så de går inte att gämföra med hur den var orginal, sjukt mycke rappare och kanon på Bana.
Jag vi får väl se till å fixa en tur å se hur många vi får ihoppa de vore trevligt hör av dej så tittar vi på en dag ?
Tat lungt
PuttePk
Tjenare daniel ! De stämmer nytt helsuystem från Leo Vince och P-Commander och rätt mappad ! Så från 78 hk till 100 hk så de går inte att gämföra med hur den var orginal, sjukt mycke rappare och kanon på Bana.
Jag vi får väl se till å fixa en tur å se hur många vi får ihoppa de vore trevligt hör av dej så tittar vi på en dag ?
Tat lungt
PuttePk
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2