c1 & c2 värdena är väl bara + eller - över hela varvskalan?
Det är så jag har förstått det iaf. I så fall kan man göra
lite mer med en PC3. Frågan är vad det kan ge för effektskillnad på en liten 600, och om det inte är bättre att byta upp sig till en starkare hoj i stället, om man nu är ute efter några extra hk. FZ6 S2 som den är när man har satt på slip-on eller helsystem och tagit bort katalysatorn borde ha
minst105 hk, eller enligt en förstå-sig-på-are runt 110 hk.
Jag upplever att den går ungefär lika bra som en CBR600 upp till 190-200. Jag kunde lugnt hänga på en RSV Mille och en R1:a upp till 190 iaf. Jag tycker att det är bättre att lägga tid och pengar på annat än att mekka med PCIII eller CO värden på denna hojen. Däremot kan det kanske vara rätt roligt att byta drev till något större så man får lite lättare wheelies - de extra kilometrarna på toppfarten känns menlösa, man håller på å kämpar för att hålla sig i sadeln redan vid 200.
Vill du ha starkare hoj, byt till en Triumph Speed Triple. Då får du också en lättare hoj, alltså bättre effekt/viktförhållande