Stanton
Ny
Vi är en 10-20 st som ska ner, samlas på Statoil Ättekulla kolla på ROH sidan här så är där en tråd om när vi kör!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=201001
Ok då vet jag tack.
Vi är en 10-20 st som ska ner, samlas på Statoil Ättekulla kolla på ROH sidan här så är där en tråd om när vi kör!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=201001
Hur gjorde du med knappen som visar toppfart?? Struntade i den eller??
finns det något sätt att stänga av ABS-en på FZ6 S2 ? tycker att bakbromsen är lite mysko, speciellt att den klonkar när ABS-en går igång
vet ni någon bra sida om man ska köpa backspeglar till fz6-n dom är ju så fula orginal. mvh
Det finns backspeglar som passar FZa-hojjar på www.bikeshop.se men sen hur dem är att göra med vet jag inte...
En annan fråga. Killen på Yamaha Center som jag köpte min FZ6-n S2 av sa att jag dem första 100 milen innan första servicen inte skulle varva hojjen upp till mer än 6000 varv för att den då skulle bli som bäst inkörd. Någon annan som fått den uppmaningen och gjorde ni så??? Då händer ju lixom ingenting fartmässigt!
det kan stämma, jag har en fz1 och det står i min bok hur mkt jag får varva som max innan jag kommit upp i ett visst antal mil
Ahh okej! Har du gjort som det stått i din bok lr har du varvat mer iaf?!
Antar att tanken är som med däck att man inte ska mosa på allt för hårt i början så att dem ska hålla längre...typ.
Nu när solen tittar fram är man ju ganska sugen på att vrida på lite så därav frågan
Någon som har serviceschema till en Fz1 -06 eller nyare, det är säkert samma kontrollpunkter.
Tack !
såja, äntligen har jag tagit kortet, inte en dag för tidigt ..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|