Tror tyvärr den ligger för högt. Jag fick 48 för min 2007:a förra sommaren. Den var den nakna varianten och hade massor med lullull på, ecu-flash, pc5 mappad, system, Quick shift, bytt styre mm. Hade gått 2600. Dessa hojar är tyvärr inte så eftertraktade dessutom av någon anledning. MvhTjo! Har haft hojen ute nu nästan en månad och får dåligt med napp, lite trött på att ha den ståendes nu och börjar undra om den är galet prissatt.
https://mobil.blocket.se/annons/kalmar/yamaha_fz1_s_fazer/83361355
Ligger ute för 48' men med prutmån och jag hade tänkt släppa den för 45. Det som är dåligt med den är att den står inför stor service om 300 mil och att den inte har abs.
Vad tycker ni?
Om du inte får sålt den så ligger den för högt för rådande marknadsläge. Byt in den alt sänk en tusenlapp i veckanDet är bara de som har koll på vad Fz1 går för som vill köpa dom. Har även kommit många populära hojar på marknaden som Mt09, Z900 som är väldigt eftertraktade för nya motorcyklister
Den servicen går väl på typ 6000 spänn va?
Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Har frågat detta tidigare, men testar igen.
Har lite problem med ABS på min fz1-n 2008. Ibland, när man kommer över ca 50Km/h så börjar abs lampan lysa. Startar om hojjen och så kan man köra under 50 igen utan att den börjar lysa.
Återställer felkoderna och så kan det fungera ett tag att åka över 50, men så kommer det tillbaka.
Kommer inte ihåg felkoden exakt nu, men något i stil med att ecu'n inte får kontakt med givaren.
Har bytit givare, haft den inlämnad påyamaha center i v-ås. De trode att det var något konstigt med ecu'n.
Någon som har några tips på vad som kan vara knas, och hur man fixar? Kan det hjälpa med en flashning av ecu'n?
Jag bytte mina samtidigt som jag monterade ett "block of kit" till AIS:en. Då tog jag ner kylaren om jag inte minns fel. Vet inte om man måste det men det underlättar massor. Lycka till.Tjenare. Ska byta stift på kompisens -07. Har ni några tips på hur man går till väga (framförallt för att får ur dom)?dom verkar sitta rätt krångligt till.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|