nånon som testat boosterplug till 07an?
Hej!
Jag kör en Yamaha MT-07. Tycker min mc sedan jag köpt den för lite mindre en ett år sedan har någon form av högt rasslande/skramlande ljud som låter ofta/flertal gånger undertiden jag kör. Gör detta varje gång jag är ute och kör. Tror att det låter från främre drevet, men är ej säker. Kedjan har någon kollat och den är korrekt spänd, men oljudet låter ändå. Är det någon här som vet vad det kan vara?
Tack på förhand!
/Cecilia
Hej!
Jag kör en Yamaha MT-07. Tycker min mc sedan jag köpt den för lite mindre en ett år sedan har någon form av högt rasslande/skramlande ljud som låter ofta/flertal gånger undertiden jag kör. Gör detta varje gång jag är ute och kör. Tror att det låter från främre drevet, men är ej säker. Kedjan har någon kollat och den är korrekt spänd, men oljudet låter ändå. Är det någon här som vet vad det kan vara?
Tack på förhand!
/Cecilia
Jag beställde GPR Nero Furore igår, via hojstyling.se. Exakt 6058 SEK inkl frakt. Ca 2-3 leveranstid. Tror det kommer passa mig bra! Gillar faktiskt att ljuddämparen monteras på sidan ist för under. Även om båda alternativen hade funkat så klart... Inte så noga.
Tills dess ska jag fixa 100-milservicen, höja nummerplåten o sätta på fly screen samt handskydd. Sen ska jag nog hålla i pengarna ett tag framöver!
Vad är det för årsmodell du kör tro? Jag hade en -18 och den var fantastisk tycker jag Jag övningskörde också på en MT-07 fast -14 tror jag. Upplevde aldrig någon av dem som ryckiga men de har ju ett gott drag redan från botten så. Lärde mig krypköra med den, man får bara va väldigt mjuk i gashanden (och följsam med kopplingen). Gäller väl iofs de flesta hojar
Låter lite märkligt att det händer "ingenting" i början när man gasar, va säger din lärare om det? Lycka till
Hej, körskolan har en nyare modell av Yamaha MT 07. Tror det är en 2017 eller nåt... Kanske är det som du säger och det som är problemet för mig att jag måste jobba på gas/koppling.
Tycker i alla fall att när jag släpper på gasen när man kör att den kan va ryckig. Samma om man ska iväg. Det är liksom ingen mjuk körning. Kanske har den för mycket vrid...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|