centrifugen
Ny medlem
Jag skulle flasha min ECU till en mt-09 sp årsmodell 2021, och undrar om någon vet någon som gör det här i göteborgsområdet, om inte vilka andra ställen finns och ungefär pris ?
jag flashade min här i tokholm, han tog bort allt och lite till och det gick på typ 3 tusenJag skulle flasha min ECU till en mt-09 sp årsmodell 2021, och undrar om någon vet någon som gör det här i göteborgsområdet, om inte vilka andra ställen finns och ungefär pris ?
Jag är fegare. Tyckte den tog bara på ett par mm av tänderna p g a fasningen i verktyget, så jag planade det. Känns betydligt säkrare med mer anliggning när en 55mm mutter ska lossas eller dras med 230 Nm, (italiensk hoj).Angående verktyget kan du kika på Biltema.
Köpte en ringnyckel där till min KTM SD1290 som hade enkelsving.
En gigantisk nyckel, men kostade inte många hundra, och funkade fint.
Var/Vem flashade din ECU i Stockholm?jag flashade min här i tokholm, han tog bort allt och lite till och det gick på typ 3 tusen
*edit rekomenderas varmt. jag kapade catten och bytte till akra utan db killer och hojen är som förbytt
Kan rekomendera ML Motoroptimering som optimerade min. Jag kör med ett dominatorsystem utan cat men med db-killer. Blir verkligen skillnad mot standard!Var/Vem flashade din ECU i Stockholm?
japp det var hos honom jag flashade min med. supernöjd, han var väldigt duktigKan rekomendera ML Motoroptimering som optimerade min. Jag kör med ett dominatorsystem utan cat men med db-killer. Blir verkligen skillnad mot standard!
Vet du vilken flash dom använder? Min är ftecu flashad för en del år sen men kollar runt lite efter om det är nån i stockholmsområdet som använder någon av dom andra, som verkar lite bättre tbh.japp det var hos honom jag flashade min med. supernöjd, han var väldigt duktig
inte en blekaste, jag kan inget om sånt där.. men maila honom han svarade mig snabbtVet du vilken flash dom använder? Min är ftecu flashad för en del år sen men kollar runt lite efter om det är nån i stockholmsområdet som använder någon av dom andra, som verkar lite bättre tbh.
han som fixade min flash hade tidigare bänkat och tune:at flashen för en tidigare kund som hade exakt samma årsmodell som min så jag var helnöjd med att bara köra blint.Är det någon som bänkat hojen före/efter flashning?
Eller flashar ni bara blint och upplever skillnaden?
55 tror jag icke man får tag på en i år tyvärr, runt 60 tycker jag personligen är rimligt men den billigaste på Blocket idag ligger en bit över 70'. Och de flesta verkar säljas.55. Folk vill ha 70 nu men ge räntan några veckor till plus att sms-lånen ska betalas tillbaka.
Eh....ja...men....då är väl prissättningen kanske ganska rätt, eller?55 tror jag icke man får tag på en i år tyvärr, runt 60 tycker jag personligen är rimligt men den billigaste på Blocket idag ligger en bit över 70'. Och de flesta verkar säljas.
70 är vad jag skulle kunna tänka mig betala för en -21 men de ligger 95'+.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|