conny.olsson
Ny medlem
tjena, nice jag köpte också ett IXIL system är det ngt jag bör tänka på vid monteringen eller är det lika lätt som det verkar? mvh Conny
tjena, nice jag köpte också ett IXIL system är det ngt jag bör tänka på vid monteringen eller är det lika lätt som det verkar? mvh Conny
Funderar själv på Nitron stötdämpare och framgaffeln vet jag inte änJag blir bara mer och mer nöjd med den här cykeln för varje gång jag kör den. Men jag är sjukt sugen på att uppgradera stötdämpare och framgaffel. Är det någon här som vågat sig på denna uppgradering?
//K
Ok trodde det var billigt då jag sett andra för typ 8k, men då kanske det har varit inkl ECU eller så?Svindyrt qs kit!
Måste finnas mycket billigare, ECUn är förberedd för det redan.
/K
För den som är intresserad av Quick shift till MT-09an så fick jag svar från Grevens motorcykeldelar då de är officiella återförsäljare för Cordona kitten.
Pris: 4195:- för kittet
Montering: runt 1200 kr
http://www.grevensmcdelar.com/
http://www.cordona.net/
För de som ej orkar göra research så är det ett alternativ i alla fall, jag själv har ej provat så kan ej gå i god för något mer än informationen
Cordona är riktigt bra! Man kan själv enkelt ställa in hur känslig den ska vara mm. Det går inte att jämföra enklare quickshifters med cordonas. Läs lite på deras hemsida så förstår ni. Har själv haft det på mina race/sporthojar och det funkar klockrent.
Jag vill tipsa om en annons på BlocketJa det märks att folk verkar gilla sina MT-09r För det finns inte många beg ute och inte fylls det på heller! När man väl vill handla då finns inget!
Vafan är det ingen som har en i färgen Deep Armour som känner att dom vill sälja!
Köp en ny då få du ju märkesförsäkring! Med facit i hand hade det blivit flera tusen billigare om jag fått tag på en ny hoj när jag skulle handla än att köpa den begagnade som jag köpte!Färgen! Jag är som sagt ute efter en lila, vill inte köpa en helt ny heller.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|