Fan vad du ska sukta Jerry!
För övrigt... känner du grabbarna på BEAB? (Helt off topic)
Dyrt men snyggt med kedjeskydd! Jag tycker flyscreenen gör nytta. Tar bort en hel del luft från bröstet iaf men du kan inte direkt gömma dig helt för luftströmmen.
Idag inhandlades Yamahas kedjeskydd i aluminium.
Funderar på en Fly Screen också, men undrar om den gör någon nytta? Förutom att vara snygg....
Idag inhandlades Yamahas kedjeskydd i aluminium.
Funderar på en Fly Screen också, men undrar om den gör någon nytta? Förutom att vara snygg....
Beställde en idag!
Snyggt! Blev det Yamaha original eller något annat mumsigt?
Det blev Yamaha original Fly Screen!
Tycker den ser så snygg ut.
Alla Yamahas originaltillbehör som jag köpt till min R1:a har funkat väldigt bra, och har hög fin kvalitet. Så jag kör vidare på den linjen, omän de är lite dyrare. Men man kan ju alltid tjata till sig lite rabatt.
Jag håller med, de ser faktiskt väldigt bra ut! Enda jag mindre gillar är original tail tidy, den sitter liksom inte kloss intill undertailen. Luft emellan liksom. Jag hade turen att förra ägaren på min hade köpt tail tidyn från ebay vilken sitter som en smäck, så slapp jag!
På tal om Yamahas tail tidy. Jag tänkte försöka få ihop den utan den långa biten som gör att den sticker ut. Det borde fungera. Det verkar som att man bara behöver borra ett par nya hål pga vinkeln blir fel för nummerplåten. Den blir för vågrät annars.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|