slangklämman
Medlem
Najs!
Hur är ljudet med Akrapovic? Med och utan DB-killer? Behöver man proppar för att köra utan DB-killer?
Tack
det är riktigt nice utan killer men lite tyst med.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Najs!
Hur är ljudet med Akrapovic? Med och utan DB-killer? Behöver man proppar för att köra utan DB-killer?
Tack
Förlorar du inte garantin på hojen om du servar den själv?vad tycker ni om att serva själv? jag jobbar som bilmek och har all tänkbar utrustning i garaget för att utföra jobbet själv. om man använder original delar och dokumenterar jobbet, hur påverkar det andrahandsvärdet på hojjen tror ni?
Skickat från min iPad med Tapatalk
vad tycker ni om att serva själv? jag jobbar som bilmek och har all tänkbar utrustning i garaget för att utföra jobbet själv. om man använder original delar och dokumenterar jobbet, hur påverkar det andrahandsvärdet på hojjen tror ni?
Skickat från min iPad med Tapatalk
Halloj.. har köpt mig en mt09 2014 och undrar vad ni gör för att få bort ryckigheten på låga varv. Vet en del som gör ecu flach men verkar sådär..
Körde bmw r1200r innan och var samma där. Saknar förgasar hojar, min förra cbr900 drog klockrent från tomgång till fullt. Kört många nya och det är som att sitta på en jojjo i stan
Har en vän som är lite kort i rocken och vill sänka sin 2018 MT-09.
Någon här som har erfarenhet av sänkningssatser till denna hoj?
Jag provade det här på min:
http://www.lustracing.co.uk/suspension/yamaha-mt09-lowering-kits.html
Fungerade bra, sänker ca 3cm, och man släpper bara ner framgaffeln förutom "hundbenen", så det var enkelt ordnat.
Och så ficka jag kapa stödet lite, det blev gränsfall kände jag för att den skulle vicka över.
/Tobias
Halloj.. har köpt mig en mt09 2014 och undrar vad ni gör för att få bort ryckigheten på låga varv. Vet en del som gör ecu flach men verkar sådär..
Körde bmw r1200r innan och var samma där. Saknar förgasar hojar, min förra cbr900 drog klockrent från tomgång till fullt. Kört många nya och det är som att sitta på en jojjo i stan
Hmm har en fundering kring kedjespänningen.
Såg nu på min nya mt09 att släcker är med 1cm,lite lite tycker jag mot andra hojjar. I forum i usa menar dom att man skall ha typ 1/2 till en 1" i slack.
Vad anser ni goa vänner
jag har testat det och kör det läge med sambon på. Hon är inte förtjust i när framhjulet far upp när man kör om.Jag kör nästan alltid i B-läge, det är min lösning. Det är ju en ganska ryckig upplevelse hela hojen men B-läge är lite lugnare. Men det kanske du provat redan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|