Jonas Gardèus
Ny medlem
Har en mt med abs. Men vill ha en utan. Abs är ingen höjare på denna hojen
Har en mt med abs. Men vill ha en utan. Abs är ingen höjare på denna hojen
Samma på min 2017, och vad jag vet så skiljer det inget på 17-19?Hej.
Min 2014 var bara strypt vad avser toppfart, gick 225 enligt mätaren.
Men lika fort på 5an som 6an.
Detta gick att åtgärda genom programmering av ECU.
Men tycker inte att hojjen var så skön över 200,så det kändes som ett ickeproblem.
En riktigt trevlig hoj tycker jag.
/Tobias
Hej,
Är ny i forumet. Letar efter en ny hoj och har främst tittat på MT 09 SP. Har även tankar på Triumph Street Triple R då de ligger i samma prisklass. Är det någon annan här som har jämfört dem men valt MT 09/SP? Varför i så fall? I jämförande tester jag läst så får Street Triple R alltid högre poäng. Ska främst användas till att köra till jobbet, även vid 5 grader och regn. Hyfsat bra vindavvisning är ett plus. SP eller klarar jag mig med standard? Är 175cm och 60Kg.
InstämmerStötdämpningen på SP är klart värt! Jag tycker att standard är för mjuk och studsig oavsett inställning.
man kan ju byta stötdämparn bak enkelt på bara 30min om man föredrar färgerna på standard (jag gillar den svarta)
Underbart skön och prisvärd hoj.. Önskar att jag inte var så girig och ville ha den dubbelt så dyra Speed Triple RS
Nu kör jag Triumph dock
Varför tittar du då på nakenhojar?...Hyfsat bra vindavvisning är ett plus...
Tjena!
Kan jag få lite snabb hjälp av alla kära hojknuttar?
Jag ska nämligen titta på en 2019 Yamaha MT-09 imorgon och har inte fått någon tydlig svar av säljarna, är dom strypta på 4:an, 5:an och 6:an? Är toppfarten strypt till 210 km/h?
Tacksam för svar!
Varför skulle 1:an och 2:an vara strypt? Låter märkligt tycker jagDet svar jag fått inofficiellt är att bara 1:an och 2:an är strypt till 75% effekt, och sen toppfarten till 225. Men det gör man på femman, och sen har du en växel till. Så en reflash av ECU så får du bort detta och toppfarten ospärrat är ca 270-275.
Kanske I fritt fall. Inte ens mt10 toppar 270Får fan vara medvind om man ska nå 270 km/h. 247km/h har jag sett...
För att hålla framhjulet i marken?Varför skulle 1:an och 2:an vara strypt? Låter märkligt tycker jag...
Kanske I fritt fall. Inte ens mt10 toppar 270
Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Antar att det här är photoshoppat då?
https://www.youtube.com/watch?v=N5QCytYsQ5M
Varför skulle 1:an och 2:an vara strypt? Låter märkligt tycker jag
Skickat från min G8341 via Tapatalk
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|